معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش ایلام خبر داد؛

اختصاص پاداش نقدی به داوطلبان سوادآموزی/ واریز مبلغ پس از احراز قبولی

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۹:۳۲
کد خبر: ۳۱۳۰۷۵
اختصاص پاداش نقدی به داوطلبان سوادآموزی/ واریز مبلغ  پس از احراز قبولی
عباس شفیعی گفت: افراد محروم از سواد می توانند ضمن باسواد شدن پاداش 7میلیون ریالی دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،  معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام با اعلام این خبر بیان کرد: سرانه تمام شده آموزش برای محرومین از سواد که از این طریق بتوانند دوره سوادآموزی را با موفقیت به اتمام برسانند؛ پس از احراز قبولی، به حساب خود آنان واریز خواهد شد.

عباس شفیعی  گفت: افراد محروم از سواد می توانند ضمن باسواد شدن پاداش 7میلیون ریالی دریافت کنند و مدیران مدارس در ازای باسواد کردن 10 نفر اولیای بیسواد 10 میلیون ریال پاداش دریافت خواهند کرد .

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که همواره مانع حضور افراد محروم از سواد در کلاس های سوادآموزی می شود، کمبود وقت و مشغله های کاری آنان می باشد که هیات محترم وزیران برای رفع این مشکل شیوه خودآموز در دوره سوادآموزی را به تصویب رساند.

وی، با تشریح این طرح، افزود: افراد بی سواد می توانند در محل زندگی و یا محیط کار خود با استفاده از کتاب های درسی دوره سوادآموزی و به کمک یکی از اعضای باسواد خانواده و یا نزدیکان با ویژگی های داشتن حداقل تحصیلات دوره متوسطه دوم و توانایی تدریس، به آموزش سواد اقدام نمایند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام  در پایان با بیان این نکته که ثبت نام از بیسوادان گروه سنی 10 تا 49 ساله متقاضی، در سامانه سوادآموزی پس از احراز بی سوادی مجاز خواهد بود، اظهار کرد: واجدین شرایط می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به ادارات آموزش و پرورش محل زندگی خود مراجعه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز