نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛

روزانه ۱۸۰ هزار بشکه نفت از میادین دهلران برداشت می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۶:۵۷
کد خبر: ۳۱۴۰۷۳
روزانه ۱۸۰ هزار بشکه نفت از میادین دهلران برداشت می‌شود
علی محمد احمدی گفت: شرکت‌های بسیاری در زمینه بهره برداری، شیرین سازی گاز و پروژه‌هایی در زمینه گازهای همراه نفت در دهلران وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در حاشیه  مراسم افتتاح گازرسانی به شهرستان‌های دهلران و آبدانان، اظهار داشت: بسیار حرکت زیبایی است که این مراسم در روبه روی یادمان دفاع مقدس برگزار شده است.

علی محمد احمدی، با بیان اینکه روزانه 180 هزار بشکه از میادین دهلران نفت برداشت می‌شود، افزود: با توجه به اینکه شرکت‌های بسیاری در زمینه بهره برداری، شیرین سازی گاز و پروژه‌هایی در زمینه گازهای همراه نفت در دهلران وجود دارد اما بیشترین آمار بیکاری ما در دهلران تحصیل کردگان دانشگاهی در رشته‌های نفت و گاز است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با پیگیری‌های مجدانه‌ای که در چند سال گذشته انجام شد نتایج گازرسانی را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه زمانی که سیلندرهای گاز را بر روی دوش مردم می‌دیدم شرمنده می‌شدیم، خاطرنشان کرد: شاید عده‌ای تصور کنند که این پروژه دیر به سرانجام رسید اما با وجود کمبود منابع مالی و اعتباری بالاخره این پروژه محقق شد.

احمدی خاطرنشان کرد: در استان ایلام وقتی برای یک مدرسه شش کلاسه شروع می‌شود باید ردیف استانی یا ملی داشته باشد اما گاز دهلران هیچ گونه بودجه و ردیف استانی و ملی نداشته است.

وی با بیان اینکه اوج این پروژه مصادف شد با اوج تحریم‌ها، تصریح کرد: برای به سرانجام رسیدن گازرسانی به آبدانان و دهلران 200 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خط انتقال گاز دهلران و آبدانان از مسیرهای بسیار سختی گذشته است و نظام جمهوری اسلامی برای گازرسانی به این شهرستان‌ها تلاش بسیاری کشیده‌اند.

احمدی در پایان گفت: 320 میلیارد تومان در زمان زلزله به آبدانان و دهلران و دره شهر اختصاص پیدا کرد که 100 میلیارد تومان دیگر نیز در راه است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز