سرپرست معاونت امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام؛

مدیران مؤسسات قرآنی ایلام به اردوی آموزشی اعزام می شوند

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۵:۲۳
کد خبر: ۳۱۵۱۰۰
مدیران مؤسسات قرآنی ایلام به اردوی آموزشی اعزام می شوند
اعظم ایدی، از اعزام مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت تحت حمایت این نهاد به اردوی آموزشی و فرهنگی به استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، سرپرست معاونت امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ، با اعلام این خبرگفت: در این دوره، مدیران مؤسسات قرآنی ضمن بازدید از مؤسسات قرآنی فعال استان اصفهان، با فعالیت‌های این مؤسسات آشنا شده و زمینه انتقال تجارب مفید در حوزه توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی انجام خواهد شد.

ایدی ، بابیان اینکه تعداد 23 نفر از مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان به این اردو اعزام شدند، افزود: این اردو و دوره آموزشی به میزبانی مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان و باهمت اتحادیه مؤسسات قرآنی و مردمی استان ایلام و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد ایلام صورت گرفته است.

سرپرست معاونت امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بیان کرد: در این اردو،  کلاس های آموزشی در خصوص توانمندسازی مدیران مؤسسات و درآمدزایی، حسابداری و نحوه فعال‌سازی و جلب مشارکت‌های حداکثری در آزمون‌های سراسری قرآن و عترت با حضور مدیران مؤسسات برگزار خواهد شد.

 وی، بابیان اینکه در حال حاضر 50 موسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان ایلام فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 30 موسسه مجوز فعالیت دریافت کرده و فعال می‌باشند و مابقی نیز در حال مراحل انجام اخذ مجوز می‌باشند.

لازم به ذکر است؛ این اردوی 5 روز از 13 تا 18 شهریور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز