جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز تشکیل شد؛

مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام: کتاب در متن جامعه وارد شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۱:۴۲
کد خبر: ۳۱۶۹۹۸
مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام: کتاب در متن جامعه وارد شود
جلیلیان گفت: در حال حاضر کتاب در حاشیه قرار گرفته و باید کاری کنیم در متن جامعه وارد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام، در جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز به بیان اهمیت کتابخانه های عمومی و نقش انجمن خیرین کتابخانه ساز در توسعه و گسترش فرهنگ مطالعه پرداخت و افزود:یکی از بهترین ابزارها برای توسعه و رشد فضایل اخلاقی در بین مردم جامعه کتاب است.

جلیلیان افزود: در حال حاضر کتاب در حاشیه قرار گرفته و باید کاری کنیم  در متن جامعه وارد شود و این امر تنها از طریق برنامه ریزی کلان و همکاری گسترده مسئولین، خیرین و مردم امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با همکاری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی زمین مورد نیاز برای ساخت کتابخانه در پارک رزمندگان شهر ایلام در اختیار این اداره کل قرار گرفته و برای ساخت آن نیازمند حمایت و همکاری خیرین هستیم.

وی  ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از طرف کمیته برنامه ریزی فرمانداری شهرستان در سال 1394 اختصاص یافته و به زودی کار ساخت این فضای فرهنگی شروع خواهد شد.

جلیلیان در چایان گفت: کتابخانه غلامرضا خان ارکوازی ایلام در یک فضای  استجاری و نامناسب مستقر است و این فضا در شأن و منزلت آن شاعر و عارف بزرگ  نیست و برای رفع این مشکل نیازمند همت و همدلی خیرین هستیم.

در ادامه جلسه اعضای هیات امنا و هیئت مدیره به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و مصوب شد جشنواره و بزرگداشت عارف و شاعر بزرگ غلامرضا خان ارکوازی به منظور جلب حمایت و مساعدت دوستداران این شخصیت با حمایت خیرین کتابخانه ساز برای ساخت ساختمان کتابخانه عمومی غلامرضا خان ارکوازی ایلام در سی و دومین دوره گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز