رییس کل دادگستری ایلام خبر داد؛

شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل می شود

۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۵:۳۱
کد خبر: ۳۱۷۱۰۰
شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل می شود
فارس نوری گفت: تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی را از جمله اقدامات صورت گرفته دستگاه قضایی استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، رییس دادگستری ایلام در نشست ستاد ویژه پیگیری و پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: اسفند امسال دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را پیش رو داریم و باید همه مسوولان اجرایی، ناظران شورای نگهبان و دستگاه قضایی تمهیدات لازم را جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات و حضور پرشور مردم و رسیدن به مشارکت حداکثری با حفظ امانت داری داشته باشند.

فارس نوری افزود: شعب دوم دادیاری، شعبه دوم بازپرسی و شعبه 101 دادگاه جزایی در مرکز استان و در شهرستان ها اول دادیاری و شعب بازپرسی نیز این وظیفه را بر عهده دارند که باید خارج از نوبت و بصورت فوق العاده به جرایم انتخاباتی رسیدگی کنند.

وی تاکید کرد: هدف اصلی در تشکیل این ستاد آگاه سازی ، ترویج قانون و قانون مداری است و ستاد باید اقدام به برگزاری دوره برای دست اندرکاران فعال در امر انتخابات چه مدیران اجرایی و چه مدیران نظارت شورای نگهبان، کاندیداها و همچنین کسانیکه در ستادهای انتخاباتی فعالیت دارند، نماید.

رییس کل دادگستری ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد: امسال بیش از دوره های قبلی انتخابات شاهد حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رای باشیم و با پایبندی نامزدها به قانون شاهد کمترین بروز تخلفات انتخاباتی باشیم.

نظر شما