مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام خبر داد؛

افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات کمیته امداد ایلام

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۳:۰۴
کد خبر: ۳۱۷۵۷۷
افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات کمیته امداد ایلام
رضایی از افزایش 20 درصدی اعتبارات این نهاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام که به مناسبت در پیش بودن جشن عاطفه ها صورت گرفت افزود: افزایش اعتبارات کمیته امداد در کل کشور 14 درصد بوده است در حالی که این رقم در استان ایلام حدود 20 درصد بوده است.

رضایی  افزود: در مجموع 119 میلیارد تومان جهت خدمت رسانی به نیازمندان استان در سال جاری مصوب شده است که در بر گیرنده سرفصلهای مختلف است.

وی،  با ارائه گزارشی از خدمات گوناگون امداد استان ایلام تصریح کرد: در طی4 سال گذشته بیش از 42میلیارد ریال در زمینه های اشتغالزایی مددجویان استان هزینه شده است و امسال نیز پیش بینی شده است که برای بیش از 3000 نفر از متقاضیان مددجو، شغل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضرتعداد 6500 پرونده اشتغالزایی برای مددجویان متقاضی تشکیل شده است افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 500 شغل برای نیازمندان استان ایجاد شده و در صورت همکاری بانکهای استان مابقی تعهدات این نهاد تاپایان سال محقق میشود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: فعالیتهای خوب کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی باعث گردیده این نهاد در چند سال اخیر به عنوان دستگاه برتر و نمونه در زمینه ایجاد اشتغال در کشور و استان ایلام معرفی شود.

وی همچنین به طرح بیمه های اجتماعی برای مددجویان این استان اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف توانمند سازی مددجویان ، برای زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال و همچنین مجریان طرحهای اشتغالزایی استان از چند سال پیش اجرایی گردیده است وتاکنون تعداد 5هزار نفر از مزایای آن بهره مند شده اند.

رضایی توجه به تأمین مسکن مددجویان را یکی دیگر از اولویت های کمیته امداد استان دانسته و گفت: هم اکنون تعداد 827 خانوار مددجوی این نهاد فاقد مسکن مناسب بوده که که بیشتر از 64 درصد این افراد ساکن شهر ایلام هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان امسال بیش از 11 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی مردم نیکوکار به نیازمندان کمک شده است که شامل کمکهای نقدی و جنسی و در سرفصلهای مختلف بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز