معاون فرماندار ایوان:

دفاع مقدس یکی از نمادهای وحدت و اقتدار ملت ایران است

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۷:۵۹
کد خبر: ۳۲۰۳۵۰
دفاع مقدس یکی از نمادهای وحدت و اقتدار ملت ایران است
مهدیان گفت: یکی از حساس ترین و تأثیر گذارترین برهه های کشور ایران، سالهای دفاع مقدس بود .

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،  معاون فرماندار شهرستان ایوان  ضمن تبریک ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و تبریک پیشاپیش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ، هفته دفاع مقدس اظهار داشت ، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برهه های مختلفی را پشت سر گذاشتیم ؛ که یکی از حساس ترین و تأثیر گذارترین این برهه ها ، سالهای دفاع مقدس است .

مهدیان گفت: ملت شجاع ایران با مقاومت و ایثار و تحت رهبریهای حکیمانه امام راحل (ره) ، استکبار جهانی را در اجرای نقشه شوم شکست نظام نوپای جمهوری اسلامی ناکام گذاشت .

 وی در ادامه گفت ، تقدیم هزاران شهید ، آزاده و جانباز پایه های نظام اسلامی را مستحکم و آنرا در مقابل توطئه ها و حوادث مختلف بیمه نموده است ؛ و آنچه مسلم است دفاع مقدس یکی از نمادهای وحدت و اقتدار ملت ایران است .

معاون فرماندار ایوان در پایان  از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان خواست ، با تعامل و همفکری در اجرای مراسم و برنامه هایی درخور این هفته ارزشمند ، تلاش کنند .

گفتنی است؛ پس از تبادل نظر و مشورت اعضاء حاضر در جلسه ، در حدود 40 برنامه فرهنگی هنری و ورزشی برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شد ؛ که شاخص ترین آنها غبارروبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده های شهدا ، برگزاری صبحگاه مشترک ، نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس ، نمایشگاه هنرهای تجسمی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی می باشد .

نظر شما