رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

پلیس راهور آماده است/استفاده از تمام توان از اول مهر

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۰:۲۴:۰۴
کد خبر: ۳۲۰۷۳۹
پلیس راهور آماده است/استفاده از تمام توان از اول مهر
سرهنگ خادم از آمادگی کامل پلیس راهور در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:با توجه به آغاز بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای درون شهری و جهت تسهیل در تردد دانش آموزان و شهروندان گرامی پلیس راهنمایی و رانندگی  استان اقدام به برگزاری جلسات  هماهنگی با دستگاه های ذی مدخل در امر ترافیک و مسئولین ساماندهی سرویس مدارس منجمله  شهرداری ، آموزش و پرورش، سازمان تاکسیرانی، سازمان اتوبوسرانی نموده است.

وی گفت:پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با استفاده از تمام توان پرسنل ستادی و اجرایی و استقرار نفرات در معابر پر ترافیک و خیابانها و تقاطع های منتهی به مدارس تلاش دارد که محیط ایمن برای تردد دانش آموزان را فراهم نماید.

سرهنگ خادم به انتخاب والدین در سرویس مدارس اشاره داشت و افزود: جهت رفاه حال خانواده ها با معدود رانندگان سرویس مدارس که اقدام به ارتکاب تخلفاتی منجمله سوار نمودن سرنشین اضافه بر ظرفیت مجاز، فقدان معاینه فنی، فقدان مدارک لازم هستند به شدت برخورد می شود.

خادم عنوان کرد: با موتور سیکلت سوارانی که قصد ایجاد مزاحمت در جلوی مدارس دخترانه را داشته باشند با همکاری عوامل انتظامی برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی در پایان از همه هم استانیهای عزیز و رانندگان گرامی درخواست کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی  از  توقف های دوبله و توقف هایی که منجر به سد معبر در معابر و تقاطع های منتهی به مدارس می شود اکیدا خودداری و با خادمین خود در مجموعه راهنمایی و رانندگی  که در معابر سطح شهر مستقر هستند کما فی سابق همکاری لازم را داشته باشند.

نظر شما