طی حکمی از سوی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری ایلام؛

مدیر دفتر آب بدون درآمد منصوب شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۳:۴۲
کد خبر: ۳۲۰۹۳۵
مدیر دفتر آب بدون درآمد منصوب شد
طی حکمی از سوی بیرنوندی،«ذبیح اله قنبربیگی» به‌عنوان مدیر دفتر آب بدون درآمد منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری ایلام در مراسم تودیع و معارفه، مدیر دفتر آب بدون درآمد، اظهار داشتند :با توجه  به لزوم کاهش آب بدون درآمد و هدر رفت آب، همچنین ترغیب مشترکین بر کاهش مصرف آب، لزوم جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش آب بدون درآمد با استفاده از تمامی ظرفیت های فنی و فرهنگی بیش از هر زمان دیگری احساس میشود .و امید است در آینده شاهد کاهش پرت آب در استان باشیم.

بیرنوندی تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌هایی در زمینه بررسی و ارائه راهکارهای کاهش آب بدون درآمد در استان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: باید تلاش کرد با  اعمال مدیریت مدون و علمی همه مواردی که نقش موثری در هدر رفت آب دارند شناسایی و نسبت به کاهش و رفع آن‌ها اقدام شود.

وی، بیشترین سهم هدر رفت آب در استان را نشت از، شبکه توزیع و انشعابات بیان و عنوان‌کرد: ضروری است با مدیریت هوشمند شبکه، اعمال زون‌بندی، نشت‌یابی و رفع بموقع آن، مدیریت فشار، کاهش مصرف غیرمجاز آب و جداسازی سامانه آبیاری فضای سبز شهرها از آب شرب، میزان آب بدون درآمد استان را کاهش و در جهت صحیح هدایت نمود .

در پایان این مراسم با اهداء لوح از خدمات آقای مهندس «امیر باقی» مدیر پیشین دفتر آب بدون درآمد شرکت تقدیر و حکم آقای قنبربیگی بعنوان مدیر جدید دفتر آب بدون درآمد به وی ابلاغ شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز