استاندار ایلام:

با توافق برجام، نگاه دنیا به ایران عوض شده است/ از فرصت پیش آمده برای تعامل بیشتر، در منطقه‌ استفاده کنیم

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۳:۵۶
کد خبر: ۳۲۰۹۴۲
با توافق برجام، نگاه دنیا به ایران عوض شده است/ از فرصت پیش آمده برای تعامل بیشتر، در منطقه‌ استفاده کنیم
مروارید گفت: از فرصت پیش آمده برای تعامل بیشتر، چه از راه تجارت و چه برای مذاکرات در خصوص مشکلات منطقه‌ای استفاده لازم را ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان با اشاره توافق برجام، گفت : باید از این فرصت پیش آمده برای تعامل بیشتر، چه از راه تجارت و سرمایه گذاری و توریسم و چه برای مذاکرات در خصوص مشکلات منطقه‌ای استفاده لازم را ببریم .البته در این فرصت پیش امده ما دچار ذوق زدگی نخواهیم شد بلکه این دینای غرب است که به ما و کشور ما برای حل تحولات بین المللی و منطقه ای نیازمند است.

محمدرضا مروارید گفت:  نگاه دولت تدبیر و امید به استان ایلام را نگاه ویژه ای دانست و گفت: این نگاه در زمینه آب و خاک و کشاورزی تحولاتی بزرگی را برای استان به همراه خواهد داشت که میتوان به اجرای سه پروژه زیربنای با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی کشور اشاره کرد. 

رئیس شورای اداری استان با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در استان در هفته دولت از همه دستگاههای اجرای بخاطر اقدامات انجام گرفته در خصوص افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها تقدیر و تشکر کرد و اینگونه اقدامات را مایه امید مردم به دولت و نظام دانست.

رئیس شورای تامین استان به امنیت بسیار مطلوب استان پرداخت و به از مسئولان و نهادها و سازمانهای امنیتی ،نظامی و انتظامی بخاطر تلاش ها و خدمات و زحماتشان تقدیر و تشکر کرد.

وی به مناسبت های پیشرو اشاره کرد و گفت: مراسمات بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان نسبت به استانهای دیگر به خاطر خط مقدم بودن و درگیر شدن استان درجنگ، باید با شکوه بیشتری برگزار شود.

مروارید در پایان همچنین به آمادگی استان برای پذیرایی زوار اربعین حسنی تاکید کرده و گفت قطعا مراسم اربعین حسینی امسال با شکوه تر از سال قبل برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز