پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲:۰۲
کد خبر: ۳۲۱۶۶۳
پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
محمد علی‌اکبری، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی خطاب به دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی خطاب به دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان صادر کرد .

متن  این پیام بدین شرح است؛

خدای را شاکریم که دیگربار توفیق ورود به فصل مهرِ دانش و فرزانگی را یافتیم. تقارنِ بهار دانش و تعلیم و تربیت با هفتۀ دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم و خاطرۀ شجاعت و فداکاریِ فرزندان غیور و عزتمند ایران زمین را پاس می‌داریم. اینک در آستانۀ سومین سال فعالیت دولتِ «تدبیر و امید» که طلیعۀ آن مزیّن به «همدلی و همزبانیِ دولت و ملت» است و برگی نو از از شادابی و شکوفاییِ دانشگاه ورق می‌خورد، فرصت را مغتنم شمرده و حضور مجدد و مبارک یکایک دانشجویان، به ویژه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام را صمیمانه خیر مقدم و شادباش عرض می‌نمایم.

دانشگاه ایلام به عنوان نماد آموزش عالی استان، بر نقش خطیر، اساسی و ارزشمند خود در اعتلای فضای علمی، فرهنگی و اجتماعیِ جامعه واقف است و مصمّم است که با همّت و تلاشِ صادقانه و مسئولانۀ تمامی دانشجویان عزیز، اساتید بزرگوار و کارکنان شریف به رسالت دانشگاه در عرصۀ پیشتازی علمی، قانونمداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی، اخلاق مداری، خلّاقیت و کارآفرینی جامۀ عمل بپوشاند. اینجانب به نوبۀ خویش امیدوارم در سال تحصیلی جدید، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پرنشاط به فعالیت علمی بپردازند و حضور حقیقی و تأثیرگذار خود را در عرصه‌های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند. 

مدیریت دانشگاه ایلام با استعانت از خدای مهربان خواهد کوشید تا با تکیه بر ایمان و علم و با مشی اعتدال‌گرایی، چراغ امید به زندگی، دانایی و توانایی را همچنان روشن نگه دارد و از هیچ قدمی برای خلقِ بستری مناسب در مسیر شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بومِ گهربار دریغ نورزد. و اطمینان واثق داریم که در این وادی دشوار، نقد و نظرِ مشفقانۀ همۀ دوستداران رشد و اعتلای ایران اسلامی راهگشا خواهد بود. بار دیگر از درگاه الهی برای تمامی دانشگاهیان و عموم فرهنگیان و فرهیختگان عزیز، موفقیت، بهروزی، نیک‌فرجامی را در سال تحصیلی جدید آرزو می‌نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز