رژه خودرویی یگان های مسلح در دهلران برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۹:۱۹
کد خبر: ۳۲۱۹۲۳
رژه خودرویی یگان های مسلح در دهلران برگزار شد
در این آیین یگان های موتوری و زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با ادای احترام به تمثال امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، در این آیین یگان های موتوری و زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، هنگ مرزی و بسیج با حرکت در شهر دهلران و ادای احترام به تمثال امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری آمادگی و توان بالای نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

در طول برپایی این رژه مردم با حضور در خیابان اصلی شهر افزون بر گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس به پخش شیرینی و شادی پرداختند.

شرکت کنندگان در پایان بر مزار شهدای گمنام شهر دهلران حاضر شدند و با قرائت فاتحه به شهدا ادای احترام کردند.

IMG_0133_22817

امام جمعه دهلران در این آیین گفت: هفته دفاع مقدس، هفته پیروزی و جشن انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: دشمن در چنین روزی در سال 59 برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی حملات سنگینی را آغاز کرد اما با یاری خدا و درایت بنیانگذار انقلاب اسلامی و حضور مردم و رزمندگان در دفاع از انقلاب و ارزشها نقشه های آنان نقش برآب شد.

 وی تاکید کرد: عزت، اقتدار و سربلندی نظام حاصل خون شهداست و همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرماندار دهلران نیز در حاشیه این آیین با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: شهدا تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا عزت و اقتدار ایران اسلامی حفظ شود و امروز ما باید ضمن ادامه راه شهدا در جهت ترویج ارزش های والای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل تلاش کنیم.

امیدعلی سبزی با اشاره به حضور رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار و پیروزی انقلاب  یادآور شد: مسوولان به عنوان خدمتگزاران مردم وظیفه دارند امانتدار خوبی برای شهدا بوده و منویات رهبر فرزانه انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی از برگزاری150 ویژه برنامه در این هفته خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای هرچه باشکوه برگزاری مراسمات این هفته با محوریت مردمی اندیشیده شده و در بخش ها نیز برنامه های متنوعی اجرا می شود.

شهرستان مرزی دهلران در همسایگی استان العماره عراق قرار داشته و در دوران دفاع مقدس عملیات های غرورآفرین فتح المبین و محرم در این منطقه اجرا شده است.

 این رژه از میدان شهدای شهر دهلران تا مزار شهدای گمنام با شکوه وصف ناپذیر و نظم چشمگیری برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز