فرماندار دره شهر:

مشکلات مالکین مرغداری های گوشتی رفع شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۱:۴۴
کد خبر: ۳۲۴۸۱۲
مشکلات مالکین مرغداری های گوشتی رفع شود
گراوند بر رفع مسائل و مشکلات مالکین مرغداریهای گوشتی رفع در این شهرستان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار دره شهر  در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرغداران گوشتی  که با حضور روسای ادارات جهاد کشاورزی  برگزارشد با اشاره به اینکه گوشت سفید(مرغ) به عنوان یک منبع غذایی پروتیینی در سال‌های اخیر به طور وسیع و گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است افزود: مصرف گوشت سفید طی 2 دهه گذشته در سبد غذایی تمام مردم  جامعه روند افزایشی داشته و به همین دلیل توجه عموم را به ارزش و اهمیت این ماده غذایی جلب کرده است.

 گراوند افزود: وجود 34 واحد مرغداری گوشتی در این شهرستان خوشبختانه نیاز ما را در این زمینه برطرف نموده و بعضاً اضافه تولید به شهرستان های همجوار نیز صادر می گردد.

 وی با تاکید بر رفع مسائل و مشکلات مالکین مرغداریهای شهرستان گفت: مقوله تولید به عنوان یکی از عوامل توسعه همواره مورد توجه بوده و تلاش ما بر این است با همکاری و هماهنگیهای بین بخشی یکسری از مسائل سر راه تولید در این بخش به کمک ادارات و نهادهای شهرستان رفع نمائیم و باقی مسائل خارج از توان حوزه با کمک مدیران استان و کشور قابل پیگیری می باشد.

در ادامه این جلسه,  هرکدام از مالکین واحداهای مراغداری گوشتی نظارت و پیشنهادات خود را در زمینه بهبود وضع تولید گوشت سفید شهرستان ارائه دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز