امام جمعه ایلام؛

چرخش ۱۸۰ درجه سران عربستان بعد از اتمام حجت رهبری

۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۵:۱۴
کد خبر: ۳۲۵۲۸۵
چرخش ۱۸۰ درجه سران عربستان بعد از اتمام حجت رهبری
حجت الاسلام لطفی گفت: فاجعه خونین در قربانگاه منا توطئه ایی از پیش طراحی شده توسط نیرو های امنیتی رژیم فاسد صهیونیستی و آل سعود بود

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه امروز شهر ایلام  اظهار داشتند : اتمام حجت رهبر معظم انقلاب به حاکمان بی کفایت و فاسد آل سعود ارکان این رژیم و حامیان آن را بشدت لرزاند . بیانات کوبنده و مقتدرانه معظم له مرحمی بر دلهای داغدار و پیام صریح به شاه بی کفایت سعودی بود که عکس العمل ایران در خصوص تضییع حقوق مادی و معنوی حجاج و جان باختگان سخت و خشن خواهد بود .

حضرت حجت السلام و المسلمین لطفی گفت: قطعا اگر هشدار مقتدرانه رهبری به آل سعود نبود علاوه بر دفن کردن شهدا عزیز در گورهای دست جمعی نسبت به هزاران حاجی دیگر ایران در عربستان اهانت و بی احترامی و قتل و کشتار توسط این رژیم دور از انتظار نبود . حکومت عربستان سعودی از نفوذ و تفوق سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام بویژه سوریه ، عراق ، فلسطین و لبنان و توافق هسته ایی با قدرت های بزرگ جهان و اقتدار و عقلانیت و قدرت منطقه ای در مناسبان بین المللی واقف است و توانائی هرگونه برخورد نظامی با کشورهای متخاصم را دارد چرا که ایران قدرتمند بزرگتر از رژیم فاسد آل سعود را گوشمالی داده است . البته مقامات دولتی با تبعیت از رهبری در برابر گستاخی مقامات آل سعود مقتدرانه و در شان ملت بزرگ ایران موضع گیری کنند.

وی افزود: فاجعه خونین در قربانگاه منا توطئه ایی از پیش طراحی شده توسط نیرو های امنیتی رژیم فاسد صهیونیستی و آل سعود بود . رژیم آل سعود و رژیم نامشروع اسرائیل در آدم کشی ید طولایی دارند اساسا این دو رژیم سفاک و جنایتکار مولود نامشروع استعمار پیر و آمریکا است . تاریخ ننگین و ظلمانی رژیم اسرائیل و حاکمان جلاد آل سعود در کشتار فجیع توسط گروهک تروریستی القاعده و داعش و وحشیگری آنها در سوریه و عراق و یمن بر کسی پوشیده نیست . اگر رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل در قتل عام مردم مظلوم فلسطین پرونده سیاه و ننگینی دارد . جنایات خاندان سعودی از زمان حیاتش تاکنون در کشتار زنان و کودکان در کشورهای اسلامی اگر بیشتر نباشد کمتر نیست . فاجعه هولناک منا یک جنایت بزرگ که مرگبار ترین حادثه در نوع خود است .

وی ادامه داد: موضع گیری انفعالی و توام با ضعف مسئولان بویژه وزارت امور خارجه باعث گستاخی و عدم همکاری دولت فاسد سعودی و ادامه سیاست های خصمانه و اهانت به اجساد مطهر و حتی در صدد دفت اجساد مطهر شهدا در گور دست جمعی شد . اما اتمام حجت رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد جدی و خشن با آل سعود ۱۸۰ درجه تغییر موضع مسئولان عربستان را در پی داشت و از مواضع خود با ترس کامل عقب نشینی کردند . حال نمی دانیم دستگاه دیپلماسی تا چه موقع این رویه ذلت بار و تحقیر آمیز را در سیاست های خود ادامه خواهد داد .

امام جمعه ایلام گفت: 18 ذی الحجه عید سعید غدیر خم است . حضرت رسول فرمودند : روز غدیر برترین عید امت من است . روز غدیر روزی است که خداوند متعال به من دستور داد برادرم علی بن ابی طالب را بعنوان نشانی برای امتم منصوب کنم که بعد از من به واسطه او راه راست را بیابید . روز غدیر روزی است که خداوند در ان روز دین را به کمال رساند و نعمت را بر امتم تمام کرد و دین اسلام را بر آنان برگزید.

وی تصریح کرد: روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و روز جهانی سالمندان است . ملت های مسلمان و دولت های اسلامی موظفند از همدستان و حامیان سران رژیم فاسد حاکم بر اسرائیل و هم چنین حاکمان جلاد و ظالم و ظالم آل سعود ابراز برائت و تنفر کرد.این دو رژیم فاسد و جعلی آل سعود و اسرائیل در کشتار زنان و مردان بویژه کودکان و نوجوانان بزرگترین جنایت را علیه بشریت مرتکب شدند و باید بعنوان جنایتکاران محاکمه و به سزای اعمال ننگین خود برسند.احترام به سالمندان و پدر و مادر یکی از اصول انسانی است که در مبانی دین مقدس اسلام تاکید و بسیار توصیه شده و حتی خداوند در قرآن کریم چند بار بدان اشاره فرمودند که به والدین احسان کنید و حتی سرپیچی از والدین و عدم احترام به انان را در صف شرک به خدا دانسته است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با اشاره با 13 مهر روز نیروی انتظامی گفت: اقتدار و ثبات سیاسی و امنیت احتماعی و اقتصادی و فرهنگی مرهون نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی است . اقتدار در مقابل قانون شکنان و جنایتکاران و باند های توزیع مواد مخدر و برخورد همراه با رافت و الفت اخلاقی اسلامی از وظائف سازمانی نیروی انتظامی است . بحمدالله امنیت مثال زدنی در کشور پهناور ایران آنهم با هم جواری با کشورهای بحران زده مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی است . استان عزیزمان با وجود ۴۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور نا امن و بحران زده عراق با حشور مرزبانان غیور و شجاع و جان بر کف امن ترین استان مرزی کشور هستیم . هفته نیروی انتظامی را به پرسنل عزیز و متعهد تبریک می گوئیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز