رشد ۲ برابر بودجه در شهرداری پهله زرین آباد

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۸:۲۹
کد خبر: ۳۲۶۰۶۳
رشد ۲ برابر بودجه در شهرداری پهله زرین آباد
میرزایی گفت: از این مبلغ، بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش عمران شهری صرف می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، گفت: شهردار پهله زرین آباد با اعلام این خبر گفت: شهرداری در سالی که بنام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گذاری شده با برنامه ریزی دقیق و عزم راسخ و با رشد بودجه ای 2 برابر، فعالیت های عمرانی را شروع کرده است.

سجاد میرزایی اظهار کرد: از این مبلغ، بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش عمران شهری و در فصل هایی همچون بهسازی معابر و رفع آب های سطحی صرف می شود.

وی افزود: سال گذشته در بخش عمران شهری اقدام های مناسبی در این شهر اجرا شد بطوریکه 30 درصد سیمای مبلمان شهری بهبود یافته است.

شهردار پهله زرین آباد با اشاره به حمایت دولت تدبیر و امید در سال گذشته و تحقق بودجه ای 230 درصدی این شهر گفت: از این بودجه، 60 درصد جاری و 40 درصد عمرانی بوده است.

وی یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده امسال 90 درصد مشکل آسفالت و موزاییک فرش معابر شهر پهله انجام می شود.

میرزایی مهمترین پروژه شهرداری در سال جاری را احداث ساختمان آتش نشانی اعلام کرد و افزود: این ساختمان با زیربنای 240 مترمربع در 2 طبقه و با دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ساخته می شود و هم اینک 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار پهله زرین آباد در پایان گفت:  همچنین جدول گذاری بلوار ورودی از سمت ایلام با حجم 10 هزار متر در فاز اول و 600 میلیون ریال از پروژه های در حال انجام دانست که دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

نظر شما