مدیر حوزه های علمیه استان ایلام؛

وهابیت اهداف نظام سلطه را دنبال می کند

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۱:۳۰
کد خبر: ۳۲۶۴۲۶
وهابیت اهداف نظام سلطه را دنبال می کند
مراد بیگی گفت: وهابی یک فرقه اسلامی نیست بلکه با طرز تفکر و فلسفه خود حزبی سیاسی با گزاره های نظام سلطه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام؛ مدیر حوزه های علمیه استان ایلام در آیین بزرگداشت حجاج جانباخته ایرانی در فاجعه منا که در مسجد جامع دهلران با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد، گفت: وهابی یک فرقه اسلامی نیست بلکه با طرز تفکر و فلسفه خود حزبی سیاسی با گزاره های نظام سلطه است.

حجت الاسلام وعد مرادبیگی افزود: وهابیت از آمریکا و انگلیس که محور نظام سلطه هستند پیروی می کند و برای رسیدن به اهداف آنها تلاش دارد.

مدیر حوزه های علمیه استان ایلام با اشاره به موضع گیری علمای اهل سنت و شیعه در مقابل وهابیت اظهار کرد: الان بیشتر از شیعه اهل سنت از وهابیت تنفر دارند چون در صدد مخدوش کردن چهره آنها در جهان هستند.

مرادبیگی با اشاره به ایجاد طالبان در افغانستان و داعش در هلال شیعی بدست آمریکا و نظام سلطه گفت: نظام سلطه با ایجاد و حمایت از داعش در صدد است تا چهره ای خشن از اسلام نشان دهد و خلاف شرع در قالب اسلام جلوه دهد.

وی با اشاره به فاجعه منا و کشته شدن عده زیادی از حجاج تاکید کرد: کشته شدن مسلمانان در خانه امن الهی یک جنایت است که روزی این جنایت گریبان آل سعود را خواهد گرفت و آنها را نابود خواهد کرد.

وی یادآور شد: ما تاوان ولایت پذیری، بدر، خیبر و خندق را می دهیم و می دانیم که متقین پیروز عرصه هستند و به این افتخار می کنیم که امروز بنیان نظام سلطه را به لرزه در آورده ایم.

مدیر حوزه های علیمه ایلام در پایان  با اشاره به هشدار رهبری به آل سعود گفت: پیام رهبر فرزانه انقلاب برای آل سعود بسیار واضح و روشن بود و بیان کننده این بود که چنانچه با حجاج یا اجساد مطهر بی احترامی کند پاسخ ایران اسلامی سخت و خشن خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز