صبح امروز؛

مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۱:۳۰
کد خبر: ۳۲۶۹۱۱
مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی به میزبانی  دانشگاه ایلام برگزار شد
این مراسم با حضور مسئولین استانی ، اعضاء هیئت علمی ، دانشجویان دامپزشکی در سالن آیت اله حیدری دانشگاه ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، در ابتدای مراسم رئیس علی اکبری، دانشگاه ایلام با تبریک روز ملی دامپزشکی ، به بیان جایگاه و نقش دامپزشکی در سلامت آحاد جامعه اشاره و آمادگی دانشگاه را برای همکاری هرچه بیشتر با مجموعه دامپزشکی استان بیان نمود.

در ادامه پیرانی، مدیر کل دامپزشکی استان ایلام با قدردانی از حضور مسئولین و شرکت کنندگان به بیان تاریخچه کاری دامپزشکی پرداخت و از همکاری و همراهی دانشگاه ایلام ،شورای نظام دامپزشکی و سایر دستگاههای اجرایی برای برگزاری مراسم باشکوه روز ملی دامپزشکی قدردانی نمود.

سپس شاعر و ادیب توانمند ،دامپزشک فرهیخته دکتر بهروز یاسمی به تشریح نقش و جایگاه دامپزشکی در سلامت آحاد جامعه پرداخت و ابراز امیدواری نمود برگزاری چنین مراسماتی در افزایش آگاهی مردم با وظایف دامپزشکی موثر و مفید  واقع گردد.

در ادامه معاون استاندار ایلام با ابراز قدردانی از زحمات مجموعه دامپزشکی به نقش بی بدیل دامپزشکی در پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی اشاره نمود و افزود مدیریت و کارکنان دامپزشکی به خوبی در انجام وظایف قانونی عمل می نمایند.

دکتر حشمت اله عسکری مجموعه دامپزشکی استان را از بهترین دستگاههای اجرایی برشمرد که در کنترل و مهار بیماری های دامی تمام تلاش و سعی خود را بکار می برد.وی گفت در هر جایی که کار و فعالیتی مختص به مجموعه دامپزشکی است آنها با دقت تمام بنحو مطلوب وظایف خود را انجام میدهند ولی در جاهایی که لازم است چندین دستگاه باهم فعالیت داشته باشند، شاهد مشکلاتی در سایر دستگاه ها با مجموعه دامپزشکی هستیم.

در پایان مراسم از 9 نفر از کارکنان نمونه دامپزرشکی و تعدادی از دانشجویان ممتاز دانشکده دامپزشکی در مقاطع تحصیلی مختلف با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز