سلام دوباره به زندگی مشترک..

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۹:۱۰
کد خبر: ۳۲۷۰۵۴
سلام دوباره به زندگی مشترک..
روشن شدن برخی واقعیت‌ها موجب شد تا آنها به زندگی مشترک سلامی دوباره دهند.

خبرگزاری برنا_ ایلام، ماجرای زوجی که به راحتی به دیگران اجازه می‌دادند در زندگی آنها دخالت کنند، سرک کشیدن‌هایی که مرد خانواده را راهی زندان کرد، اما گذشت زن خانواده و روشن شدن برخی واقعیت‌ها موجب شد تا آنها به زندگی مشترک سلامی دوباره دهند.

متأسفانه این روزها به دلیل وجود برخی مشکلات، زندگی‌های مشترک زیادی بخصوص در 2 تا 4 سال اول زندگی از هم می‌پاشند که تأثیر منفی بر روی جامعه می‌گذارد و خانواده‌های مرد و زن را با چالش‌های جدی مواجه می‌کند.

یک زوج ایلامی که به دلیل برخی اختلاف‌سلیقه‌ها و چشم و هم‌چشمی‌ها بعد از گذشت چندسالی از زندگی مشترک و دارابودن  یک فرزند ، اقدام به طلاق کرده و مرد به دلیل عدم پرداخت مهریه  و نداشتن توان مالی در پرداخت آن راهی زندان مرکزی ایلام گردید.

مدیرعامل ستاد دیه استان و تیم کاری برای گرفتن رضایت و گذشت از مهریه خانواده وی  مراجعه می‌کنند و تاثیر صحبت مددکاران زوجه را مجاب می‌کند تا زندگی مشترک  را از سرگیرند و در نتیجه مرد از زندان آزاد و دوباره زندگی مشترک خود را از نوشروع می کند.

زن خانواده که زندگی مشترک مجدد خود را یافته بود گفت: سرک کشیدن دیگران و دامن زدن آنها به اختلافات جزیی ما موجب این جدایی شد. وی در این خصوص گفت : زوجین باید مواظب باشند تا کسی به راحتی به زندگی آنها سرک نکشد.و تحت تأثیر حرفهای دیگران قرار نگیرند.

«عبدالحمید خدایاری» - مدیرعامل ستاد دیه ایلام نیز در این زمینه گفت: هدف ما ایجاد آرامش و کمک به نیازمندانی است  که به دلیل برخی جرائم غیرعمدی نظیر عدم توان در پرداخت مهریه، تصادفات و دیگر جرائم مالی غیرکلاهبرداری در زندان محبوس هستند.

وی بابیان اینکه در راستای آزاد سازی  زندانیان مهریه هدف ما در مرحله اول پیوند دوباره زوجین و راهی کردن دوباره آن‌ها به زندگی مشترک است افزود: اگر احیاناً در این زمینه راه به‌جایی نبردیم،تلاش برای پرداخت مهریه با کمک خیرین، گذشت شاکی و کمک ستاد دیه می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز