دانش آموزان ، سفیران قانون مداری در خانواده ها هستند

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۴:۵۱
کد خبر: ۳۲۷۵۶۶
دانش آموزان ، سفیران قانون مداری در خانواده ها هستند
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام از دانش آموزان به عنوان سفیران قانون مداری و نظم و امنیت در خانواده ها نام برد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در مراسم قرائت پیام مهر هفته ناجا که ساعاتی پیش در مدرسه دخترانه امام حسین (ع) شهر ایلام برگزار شد، گفت: رویکرد جامعه محوری پلیس رشد آگاهی و ارتقاء فرهنگ عمومی و قانونمداری را در جامعه به دنبال داشته است.

بیرانونداظهار داشت: اقتدار ناجا امروزه در جای جای کشور قابل لمس است و با همکاری های خوبی که بین پلیس و خانواده بزرگ آموزش و پرورش وجود دارد کار فرهنگ سازی در جامعه از سنین پایین آغاز می شود و جامعه در مسیر سلامت قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در ادامه از دانش آموزان به عنوان سفیران قانون مداری و نظم و امنیت در خانواده ها نام برد و گفت: دانش آموزان بهتر از هر کسی این ظرفیت را دارند که به بخش های مختلف جامعه و از جمله حوزه نظم و امنیت کمک کنند.

این مقام مسئول ، با تأکید بر تاثیر گذاری خانواده بزرگ آموزش و پرورش بر تحقق امنیت اجتماعی پایدار و پیشگیری از جرم گفت: امروز در کشور به هر زمینه ای که در توسعه مراجعه نمائیم رگه هایی از آن به قشر دانش آموز وصل می شود.

وی تصریح کرد: اگر بنا باشد که در کشور قانون مداری تقویت و ارتقاء پیدا کند چاره ای نیست جز اینکه دانش آموزان باید وارد صحنه شوند.

بیرانوند مجهز شدن به سلاح علم و اخلاق را تکلیف امروز دانش آموزان دانست و از آن ها خواست  در راستای فرهنگ سازی و ایجاد فرهنگ اسلامی در خانواده ها به تکلیف خود عمل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز