امام جمعه دهلران؛

نقش مومنین و بزرگان در ایجاد صلح و ساز نقشی برجسته است

۱۳۹۴/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۳:۴۳
کد خبر: ۳۲۷۷۷۴
نقش مومنین و بزرگان در ایجاد صلح و ساز نقشی برجسته است
حجت الاسلام موسوی گفت: همه باید در نزاع ها و درگیری ها بعنوان مسلمان تابع قانون و شرع باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، امام جمعه ایلام گفت: نقش نیروهای نظامی و انتظامی نیز در ایجاد و حفظ امنیت در جامعه قابل تقدیر است و مردم باید در این زمینه همکاری کنند.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت توجه به قانون و دین در مسایل و موضوعات اجتماعی تاکید کرد و افزود: همه باید در نزاع ها و درگیری ها بعنوان مسلمان تابع قانون و شرع باشیم.

وی با اشاره به برخی بدعت ها در عزاداری های این شهرستان اظهار کرد: تیراندازی در عزاداری ها بی معنی است و باید تلاش شود در چنین مواقعی مجالس فاتحه، روضه خوانی و قرائت قرآن برای اموات بیشتر مورد نظر باشد.

در ادامه؛ فرمانده انتظامی دهلران نیز در این نشست با اشاره به امنیت حاکم بر شهرستان افزود: این امنیت مرهون و مدیون خون شهدا، تلاش و مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی و مشارکت مردم است.

سرهنگ سعید عالی پور گفت: امنیت اساس کار و فعالیت در ابعاد مختلف در جامعه است و همه باید در این خصوص احساس وظیفه کنند.

فرمانده هنگ مرزی دهلران نیز گفت: این شهرستان با 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از امن ترین شهرستان های استان ایلام است.

وی مبادی رسمی و زمینی را برای خروج از مرز قانونی دانست و افزود: باید دقت شود که ترددهای عیر مجاز در مرزها نباشد.

سرهنگ احمدرضا حاتمیبا اشاره به وجود برخی میادین مین در مرزهای شهرستان گفت: کشاورزان و عشایر رعایت حریم تابلوهای مرزی را برای جلوگیری از هر گونه حوادثی مد نظر داشته باشند.

101_23055

102_23054

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز