پیام تسلیت استاندار ایلام به مناسبت شهادت سردار حسین همدانی

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۳:۳۰
کد خبر: ۳۲۷۹۹۶
پیام تسلیت استاندار ایلام به مناسبت شهادت سردار حسین همدانی
مروارید در پیامی شهادت سردار سرتیب پاسدار حسین همدانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، استاندار ایلام در پیامی شهادت سردار سرتیب پاسدار حسین همدانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا، ریاست جمهوری، نیروهای نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

شهادت سردار سرافراز سرتیپ پاسدار شهید حسین همدانی موجب تاثر و اندوه اینجانب گردید.

شهادت فرمانده دلاور ایرانی و سپاه اسلام، سردار سرتیپ حسین همدانی که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام هنگام ماموریت مستشاری ودر نبرد با مظاهر کفر و نفاق گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها ، شربت شیرین شهادت را نوشید و به خیل کاروان شهیدان انقلاب اسلامی پیوست، فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید. شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

اینجانب شهادت این سردار پر افتخار را به محضر حضرت امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله)، ریاست جمهوری محترم، پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و به خصوص خانواده مکرمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید بزرگوار را از درگاه الهی مسئلت دارم.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته(پنجشنبه) در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.

نظر شما