فرهنگیان اهل قلم ایلام به فراخوان اولین همایش علمی ـ ملی تربیت پاسخ دهند

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۲۸۲۲۵
فرهنگیان اهل قلم ایلام به فراخوان اولین همایش علمی ـ ملی تربیت پاسخ دهند
این همایش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم در دیماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام؛ معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل از برگزاری اولین همایش علمی ملی تربیت در دیماه سال جاری خبرداد . وی گفتاولین همایش علمی ـ ملی تربیت توسط معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

جایدری با دعوت از فرهنگیان اهل قلم استان ایلام محورهای اصلی فراخوان مقاله این همایش  راشامل «تعیین نسبت تربیت اسلامی با ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین»، «تربیت از منظر دینی»، «تعیین الزامات براساس مبانی نظری درزیر نظام‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین»، «تربیت و امور دینی»، «تربیت و فناوری های نوین»،‌« روش شناسی تربیت»، «تربیت و فرهنگ ایرانی ـ اسلامی»، « تربیت و سازمان‌های دولتی و مردم نهاد » و «تربیت و محتوای رسمی و غیر رسمی» ذکر کرد .

وی اظهار کرد : مهلت ارسال آثار و مقالات به دبیرخانه همایش تا 15 آذرماه سال 94 تعیین شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت  www.prv.qom.medu.ir ، مراجعه نمایند .

گفتنی است آدرس دبیرخانه اولین همایش علمی ـ ملی تربیت؛ قم، بلوار امین جنب صدا و سیما، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان قم و نشانی الکترونیکی آنotqom@chmail.ir و tarbiati2@medu.ir است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز