به منظور تقویت روحیه نشاط در بین مددجویان؛

یکدوره مسابقه کبدی در زندان مرکزی ایلام برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۳:۵۸
کد خبر: ۳۲۸۳۴۷
یکدوره مسابقه کبدی در زندان مرکزی ایلام برگزار شد
این مسابقات در راستای اجرای برنامه های کاهش آسیب رفتار پرخطر و به منظور بسط و توسعه ورزش همگانی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، این مسابقات در راستای اجرای برنامه های کاهش آسیب رفتار پرخطر و  به منظور بسط و توسعه ورزش همگانی به صورت همزمان در سراسر زندانهای کشور براساس تفاهم نامه منعقده بین سازمان زندانها  و فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران  برگزار گردید.  

 معاون سلامت ، اصلاح و تربیت  اداره کل در جمع زندانیان شرکت‌کننده در مسابقه ورزش "کبدی" اظهار داشت : زندانیان ایلام نسبت به دیگر زندانیان  استان‌های کشور  از سلامت جسمانی بهتری برخوردار هستند و نباید اجازه داد این سلامت جسمانی در مدت حبس از بین برود پس باید ورزش در اولویت برنامه‌های فرهنگی و تربیتی قرار  گیرد.

علی حسنوند بابیان اینکه عقل سالم در جسم سالم است، خاطرنشان کرد: اگر جسم زندانیان سالم نباشد روح و روان این افراد هم سالم نمی‌ماند، پس باید از ظرفیت ورزش در زندان‌ها برای حفظ جسم و روح استفاده شود.

معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندهای استان اینکه اگر روح و روان جامعه سالم باشد قطعاً در کاهش جرائم و کج روی‌ها بسیار تأثیر است، گفت: ورزش یکی از بهترین اهرم‌های حفظ سلامت روحی جامعه است.

وی بابیان اینکه بسیاری از جرائم به دلیل ناآگاهی از قوانین به وقوع می‌پیوندد، ادامه داد: آموزش‌وپرورش و نهادهای متولی امر آموزش و تربیت درزمینهٔ کاهش جرائم باید تلاش کنند.

معاون زندان‌های استان تصریح کرد: اگر فرهنگ در یک جامعه به‌خوبی حاکم باشد، جرائم خودبه‌خود کاهش پیدا می‌کنند، چراکه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی ناشی از کم‌کاری فرهنگی است، لذا باید به این مقوله مهم توجه جدی و عملی شود.

گفتنی است؛ درفینال این مسابقات تیم  تربیت زندان  با نتیجه  28 بر  14 بر حریف خود غلبه کرد و به مقام نخست رسید در پایان این مسابقات  به نفرات برتر جوایزی اهداءگردید.

c235b3d79eda99d07688a4b4601fa952

2dbfa7def3fc99eed236753e9f63f64c

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز