همایش پیاده روی در دانشگاه ایلام بمناسبت هفته تربیت بدنی برگزارشد

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۵:۵۶
کد خبر: ۳۲۹۱۰۷
همایش پیاده روی در  دانشگاه ایلام  بمناسبت هفته تربیت بدنی برگزارشد
این همایش با حضور اعضاء هیأت علمی ، کارکنان و دانشجویان با نشاط دانشگاهایلام بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،  ریاست محترم دانشگاه ایلام در این همایش پیاده رویدر سخنانی اظهار داشتند: هر اقدامی که باعث شود ما دورهم جمع شویم حتما یک اقدام نیک است و چه بهتر که برای یک امری به درستی و زیبایی ورزش باشد.

علی اکبری گفت: هدف این است که دانشگاه ایلام به عنوان نماد آموزش عالی استان، دانشگاهی سرآمد باشد.

وی اظهار داشت: طبیعتاً دانشگاهی که می خواهد پیشتاز باشد باید در اجرای برنامه ها و مأموریت های محوله با برنامه عمل کند.

رئیس دانشگاه ایلام، مأموریت گرایی را ویژگی برنامه های دانشگاه دانست و گفت: ورزش یکی از ماموریت های دانشگاه است ومجموعه تربیت بدنی در طی یک سال گذشته پر‌کارو پر‌تلاش توانسته است توفیقات بسیار خوبی را برای این مرکز آموزش عالی به ارمغان آورد.

وی به کسب مقام دوم دانشگاه ایلام در المپیاد ملی  دانشجویان کل کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد:

دانشگاه ایلام سال گذشته میزبان فوتبال منطقه غرب کشور بودیم و دانشجویان در این بخش ضمن اینکه میزبان شایسته ای بودند ودر این مورد تحسین استان و منطقه را برانگیختند توانستند حائز مقام برتر باشند.

دکترعلی اکبری با اشاره به راه یابی دانشجویان دانشگاه ایلام به فینال مسابقات بدمینتون کشور، بیان داشت: دانشجویان دانشگاه ایلام از پتانسیل و استعدادهای خوبی برخوردارند که می توان بر روی آنان سرمایه گذاری کرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌ی ناتمام استخر دانشگاه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت:

دانشگاه ایلام در حوزه نرم‌افزاری و دانش تربیت‌بدنی، ازمربیان و مدیریت خوبی بهره مند است اما از نظر امکانات فیزیکی می‌توانیم از این بهتر باشیم.

رئیس دانشگاه ایلام،گفت: برگزاری 17 جلسه اردوی کوهنوردی کارکنان شایسته‌ی تقدیر است و باید بدانیم که اردو برای گروه خاصی نیست و از همه‌ی عزیزان خواهش می‌کنم در اردوها شرکت نمایند.

دکتر علی اکبری یادآور شد: صعود کارکنان دانشگاه به قله‌ی اشترانکوه هم یکی از توفیقات تربیت‌بدنی دانشگاه بود که حاکی ازعلاقه‌مندی دانشجویان و کارکنان به ورزش و داشتن سلامت فیزیکی، روحی، جسمی، اندیشه و بینش هستند .

دیگر سخنرانان این همایش پیاده روی آقای دکتر نعمتی، معاون محترم دانشجویی و خانم دکتر صالحی پور مدیر محترم اداره تربیت بدنی بودند.

در این مراسم که با غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه آغاز شد، شرکت کنندگان مسافت مزار شهدای گمنام تا استادیوم فوتبال دانشگاه ایلام را پیاده طی نمودند.و در پایان  به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهداء شد.

1394720-Picture-365

1394720-Picture-383

1394720-Picture-3631

1394720-Picture-360

1394720-Picture-346

1394720-Picture-345

1394720-Picture-340-(1)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز