سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن بصورت اینترنتی در دهلران آغاز شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۰:۴۰
کد خبر: ۳۲۹۷۴۷
سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن بصورت اینترنتی در دهلران آغاز شد
این طرح 21 مهر آغاز و تا چهارم آذر در شهرستان دهلران بصورت مراجعه حضوری، اینترنتی و تلفنی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار دهلران با اعلام این خبر افزود: طرح آزمایشی سرشماری عمومی نفوس و مسکن بصورت پایلود در این شهرستان انجام می شود و مردم می توانند در این مرحله  با مراجعه به سایت www.sarshomari94.ir جهت ثبت نام اقدام کنند.

سبزی تاکید کرد: مردم در این مرحله با مراجعه به آدرس فوق نسبت به ثبت نام اقدام و کد رهگیری را دریافت و یاد داشت نمایند.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی ماموران سرشماری برای انجام عملیات به درب منازل مراجعه واقدام به سرشماری می کنند وخانوارهایی که در این مرحله بصورت اینترنتی  ثبت نام کرده اند در زمان مراجعه مامورین فقط کد رهگیری را تحویل می دهند.

سبزی بر ضرورت همکاری مردم با توجه به اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن تاکید کرد و یادآور شد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن بصورت سراسری اردیبهشت ماه سال 95 انجام می شود.

وی کسب آمار، ارقام و اطلاعات صحیح و دقیق را از مهمترین اهداف آزمایشی این سرشماری برشمرد و اضافه کرد: اطلاع رسانی و همکاری مردم در اجرای سرشماری از مهمترین موضوعاتی است که باید مد نظر باشد.

فرماندار از بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست برای هر چه بهتر اجرا شدن طرح سرشماری آزمایشی عمومی نفوس و مسکن 94 همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

فرماندار دهلران  از مردم خواست در این مرحله با مراجعه به سایت مذکور با صبر و حوصله نسبت به ثبت آمار دقیق اقدام کنند تا در زمان مراجعه مامورین فقط کد رهگیری را تحویل دهند و در زمان مراجعه مامورین وقت زیادی از آنها گرفته نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز