پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۶:۴۰
کد خبر: ۳۳۲۵۱۴
پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
دل پیشه با صدور پیامی فرا رسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان را به شیفتگان آن حضرت تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، قائم مقام وزیر بهداشت در استان ایلام و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا"

عاشورا، مائده بزرگ روح انسان است در تداوم اعصار، تجسم اعلای وجدان بزرگ است در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان است در تجلّی گاه ایمان، تجلّی کعبه است در میقات خون.

نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.

به راستی که عاشورا، فریادهای شورگستر پیامبران را، دوباره در گوشهای سنگین فرود آورد؛ و برای همه اعصار و زمانها، بر فراز قلّه رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.

اینجانب در آستانه ی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ، این مناسبت بزرگ و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری و یکایک عزاداران حسینی تسلیت عرض کرده و امید است با عنایت آن امام همام ، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم.

نظر شما