جریمه ۴۰۰ هزار ریالی در انتظار سرویس های فاقد برچسب

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۸:۰۱
کد خبر: ۳۳۳۸۳۶
جریمه ۴۰۰ هزار ریالی در انتظار سرویس های فاقد برچسب
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: خودروهای سرویس حمل و نقل دانش آموزان که فاقد برچسب هستند برابر مقررات با آنها برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: پلیس با سرویس های غیر مجاز و یا خودروهایی که فاقد برچسب مدارس و معاینه فنی و اقدام به سوار نمودن سرنشین اضافه می کنند بشدت برخورد و از فعالیت آنها جلوگیری می کند.

سرهنگ "خادم گفت: در سال گذشته خودروهایی که در قالب سرویس مدارس فعالیت داشته اند ضمن آموزش باتخلفات آنان نیز برخورد برخورد قانونی صورت گرفته است،امسال نیز نسبت به آموزش رانندگان سرویس مدارس اقدام شده و توسط پلیس کنترل می شوند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی ویژه رانندگان حمل نقل عمومی و سرویس مدارس در دستور کار است ،گفت: پلیس راهور با همکاری آموزش و پرورش و با سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با تلفیق گشتهای نظارت در ساعات بازگشایی و تعطیلی مدارس نسبت به کنترل سرویس های مدارس اقدام می نماید.

سرهنگ "خادم " اضافه کرد: بر همین اساس برابر بند 2113 جدول جرائم راهنمایی و رانندگی انجام سرویس مدارس بدون داشتن مجوز لازم یا با وسایل نقلیه غیر مجاز در شهر های بزرگ و مراکز استانهامبلغ 40 هزار تومان و سایر شهرستان های استان مبلغ 30 هزار تومان پیش بینی شده است .

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در پایان گفت: از رانندگان تقاضامندیم با پلیس راهنمایی و رانندگی که به جهت تسهیل در عبور و مرور در خیابان ها و میادین اطراف مدارس مستقر می شوند همکاری و از توقف های دوبله و یا توقف هایی که منجر به سد معبر می شوند جدا خودداری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز