معاون امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد؛

پارکینگ های خصوصی شهر مهران شناسایی می شوند

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۸:۲۳:۱۰
کد خبر: ۳۳۳۹۴۸
پارکینگ های خصوصی شهر مهران شناسایی می شوند
پولادی گفت: این پارکینگ ها پس از شناسایی و صدور مجوز، در ایام اربعین حسینی محل پارک خودروهای زوار عتبات عالیات خواهند بود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام؛ معاون امور عمرانی استاندار ایلام  در حاشیه پنجمین جلسه شورای ترافیک استان ایلام که در شهر مهران برگزار شد، با بیان اینکه در ماه محرم و آستانه اربعین حسینی قرار داریم، افزود: برنامه ریزی برای سهولت در تردد وسایل نقلیه زائران عتبات عالیات، علاوه بر پارکینگ های عمومی در نظر گرفته شده، زوار می توانند خودروهای خود را در پارکینگ های خصوصی مردم مهران نیز پارک کنند.

پولادی افزود: شهرداری و پلیس راهور مهران تا 15 آبان باید برای اطلاع از ظرفیت پارکینگ های خصوصی شهر به منظور صدور مجوز اطلاع رسانی کنند تا این اماکن در ایام اربعین حسینی در اختیار زائرین قرار گیرند.

وی گفت: همچنین شهرداری مهران بعنوان متولی و بهره بردار پارکینگ 50 هکتاری ایجاد شده در نزدیکی شهر انتخاب شد تا با هماهنگی دفتر فنی استانداری ایلام، پلیس راه و راه و شهرسازی نسبت به طراحی و اجرای ورودی و خروجی پارکینگ و تامین روشنایی، طراحی داخلی و قطعه بندی آن، اجرای حداقل 50 چشمه سرویس بهداشتی و آب شرب و امنیت آن اقدام لازم را انجام دهد ضمن اینکه مدیریت آن بصورت کامل در اختیار شهرداری خواهد بود.

معاون استاندار ایلام افزود: در این نشست مقرر شد اتوبوس های حامل زوار عتبات عالیات برای استقرار در پارکینگ اصلی در مسیر رفت از بلوار اصلی مهران و در مسیر برگشت از کنار گذر جنوبی و شرقی تردد کنند.

پولادی در پایان یادآور شد: همچنین مقرر شد پارک وسایل نقلیه از اول تا 15 آذر در بلوارهای اصلی شهر مهران مطلقا ممنوع باشد ضمن اینکه پلیس راهور در این مدت نسبت به اعمال قانون با خودروهای متخلف، آنها را به پارکینگ منتقل کند.

نظر شما