وارد شدن خسارت به زیرساخت ها در دانشگاه علوم پزشکی ایلام

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۰۸:۴۰
کد خبر: ۳۳۵۷۴۴
وارد شدن خسارت به زیرساخت ها در دانشگاه علوم پزشکی ایلام
در پی بارندگی های شدید در سطح شهر ایلام، به برخی از زیرساخت های دانشگاه خسارت های بسیاری وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حاشیه بازدید خود از بخش های آسیب دیده بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام اظهار کرد: به دلیل بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در سطح خیابان های شهر ایلام، به برخی از زیرساخت های  دانشگاه علوم پزشکی ایلام خسارت های بسیاری وارد شده است.

دل پیشه  افزود: در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام به دلیل جمع شدن حجم بسیار بالای سیلاب در دیواره شمالی که بیمارستان را از سطح خیابان جدا می کند، این دیوار فرو ریخته و میزان بسیار زیادی از سیلاب از بخش شمالی وارد بیمارستان شده است.

وی خاطر نشان کرد: ورود سیلاب به بیمارستان باعث وارد شدن خسارت به بخش هایی از آن شامل تاسیسات، سی تی اسکن، انبار دارویی، دیواره شمالی آسیب دیده و خسارت هایی به این بخش ها وارد شده است.

دل پیشه  همچنین در رابطه با خسارت های وارده به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام ابراز کرد: در اثر ورود سیلاب همچنین سالن سرپوشیده درمانگاه تخصصی تا ورودی اتاق عمل بیمارستان تخریب شده است.

وی  بیان داشت: در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام نیز در اثر ورود سیلاب به انبار دارویی به بخش هایی از این بخش آسیب وارد شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایان تصریح نمود: در پی جاری شدن سیلاب در سطح شهر همچنین دانشکده دندانپزشکی واقع در خیابان آیت اله حیدری شهر ایلام نیز به واسطه ورود حجم بالایی از سیلاب به آن، خسارت هایی به این دانشکده به لحاظ امکانات و تجهیزات وارد شده است.

خسارت-سیل4

خسارت-سیل-ویرایشی

خسارت-سیل6

 

نظر شما