کارگاه جواهرساز مهره ای در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران ایلام برگزار شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۲:۱۳
کد خبر: ۳۳۷۴۹۷
کارگاه جواهرساز مهره ای  در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران  ایلام برگزار شد
این کارگاه با همکاری بخش خصوصی، اتحادیه کشوری طلا و جواهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، کارگاه جواهر ساز مهره‌ای ویژه بانوان برای اولین بار در استان، با همکاری بخش خصوصی، اتحادیه کشوری طلا و جواهر و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان در مرکز شماره 3 خواهران برگزار گردید.

خانم عالی‌پور رئیس مرکز شماره 3 خواهران ایلام گفت: با توجه به وجود ظرفیت اشتغال‌زایی در بخش صنایع دستی خصوصاٌ جواهرآلات تولیدی با الگوی اسلامی و به منظور اشتغال درمحیط‌های خانگی و حمایت از افراد توانمند و کار آفرین و ایجاد کسب وکارهای ارزش آفرین این کارگاه برگزار گردیده است.

وی ،توسعه مشاغل خانگی را فرصت مناسبی جهت تبدیل کارجویان به تولید‌کنندگان و کارآفرینان عنوان کرد و اظهار داشت ;‌سب وکارهای خانگی فرصت مناسبی جهت توسعه اشتغال افرادی که دارای مهارت کافی در انجام برخی از امور هستند، و تاثیر بسزایی در تولید ملی و ارتقای سطح اقتصادی خانواده‌ها با کمترین هزینه را دارد .

 عالی‌پور آموزش هزینه‌های مهارتی مشاغل خانگی را موجب افزایش ظرفیت های لازم در جهت  اشتغال ،تولید و کاهش آسیب های اجتماعی خواند و افزود :ترویج و توسعه مشاغل کسب و کار خانگی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم در راستای اشتغال‌زایی محسوب می‌شود که جز با تعامل و اهتمام کلیه دستگاه‌های مربوطه امکان‌پذیر نمی‌باشد

joaher_764 .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز