گشت های پلیس برای اربعین تقویت می شوند

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۷:۴۵:۳۷
کد خبر: ۳۳۷۸۰۳
گشت های پلیس برای اربعین  تقویت می شوند
سردار دولتی گفت: راه اندازی پارکینگ از وقوع سرقت خودرو پیشگیری می کند .

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، سردار دولتی با تاکید بر تقویت گشت های پلیس و استقرار گشت پلیس آگاهی همزمان با اربعین حسینی در شهرستان مهران،گفت:راه اندازی پارکینگ در اطراف این شهرستان از وقوع سرقت خودرو زائران پیشگیری می کند.

وی اظهار داشت: پارک متفرقه خودرو زائران در سطح شهر و اطراف شهر مهران یکی از دغدغه های پلیس برای جلوگیری از وقوع سرقت وسایل نقلیه زائران حسینی در اربعین سال گذشته بود که با راه اندازی پارکینگ هایی با گنجایش تعداد زیادی خودرو این مشکل تا حدود زیادی حل شده است.

فرمانده انتظامی ایلام  ادامه داد: با راه اندازی پارکینگ  60هکتاری در ورودی شهر مهران دیگر نیازی نیست زائران خودروهای شخصی خود را در نقاط مختلف و خارج شهر رها کنند.

وی  تصریح کرد:راه اندازی این پارکینگ علاوه بر اینکه بار ترافیکی داخل شهر مهران را کاهش داده و از وقوع هر گونه سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو و قطعات آن پیشگیری می کند.

وی تاکید کرد: راه اندازی این پارکینگ باید همراه با ساز و کار مناسب باشد و  همچنین خدمات آن بر مبنای مکانیزم های اصولی طراحی شود به طوری که ورود و خروج خودروها با مدارک معتبر و قانونی امکان پذیر باشد.

این مقام مسئول گفت: پلیس با وجود راه اندازی پارکینگ در اطراف شهر مهران ، گشت های خودرویی و پیاده خود را در این شهرستان تقویت خواهد کرد.

سردار دولتی در پایان افزود: گشت پلیس آگاهی استان نیز با استقرار در شهر مهران وضعیت خودروهای سرقتی را تحت کنترل خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز