رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام؛

ادارات شهرستان ها امکانات خود را در اختیار فرمانداران قرار دهند

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۱:۴۱
کد خبر: ۳۳۸۱۶۲
ادارات شهرستان ها امکانات خود را در اختیار فرمانداران قرار دهند
جلیلیان گفت: کلیه ادارات شهرستان ها موظفند همه امکانات خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار فرمانداران قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، بهمن جلیلیان با اعلام این خبر گفت: کلیه ادارات شهرستان ها موظفند بر اساس ماده 11 قانون انتخابات کشور همه امکانات خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار فرمانداران قرار دهند.

وی اظهار داشت: هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان با توجه به اهمیت موضوع با هدف بررسی زیر ساختهای شهرستان ایوان و رفع مشکلات احتمالی به ریاست حسین کلانتری رئیس ستاد انتخابات استان در شهرستان ایوان برگزار شد.

وی گفت: معاون سیاسی استانداری ایلام بر تکمیل زیرساختهای انتخابات در حوزه های انتخابیه تاکید وخواستار برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری در حوزه های انتخابیه استان شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان و مدیر کل روابط عمومی ابراز داشت: رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به دستور وزیرمحترم کشوربر فراهم نمودن تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز تا 20 آذر تاکید کرد. 

بهمن جلیلیان بیان کرد: معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان در این جلسه بر برگزاری انتخابات در فضایی آرام و با مشارکت حداکثری مردم تاکید و مجریان را به تلاش برای تامین امنیت کامل انتخابات و رقابتی نمودن در فضایی سالم و با نشاط در جامعه دعوت نمود.

مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام بیان کرد:معاون سیاسی استاندار ایلام گفت باید فضای جامعه طوری هدایت شود که همه گرایش ها و جناح ها در رقابتی سالم با اشتیاق در انتخابات مشارکت نمایند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات ایلام و مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام در پایان تصریح کرد: رئیس ستاد انتخابات استان خطاب به فرمانداران بیان کرد نهایت تلاش و جدیت خود را برای افزایش تعامل و همیاری در سطح شهرستانها بوجود آورند.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز