سارق احشام شهرستان ملکشاهی دستگیر شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۰:۱۰
کد خبر: ۳۳۸۱۶۷
سارق احشام شهرستان ملکشاهی دستگیر شد
فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگیری سارق احشام باسرقت 10 راس گوسفند به ارزش تقریبی 60 میلیون ریال در شهرستان ملکشاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، سرهنگ "میر عباس شهبازی" با اعلام این خبر گفت : در پی شکایت افرادی از اهالی شهرستان  ملکشاهی مبنی بر سرقت تعدادی از  احشام به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با سرقت این شهرستان قرار گرفت .

وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات و بررسی های به عمل و با تلاش فراوان کارآگاهان پلیس ضمن شناسایی سارق مورد نظر طی یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری وی گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی عنوان داشت:در تحقیقات انجام شده از متهم دستگیر شده مشخص شد، وی  تعداد 10راس گوسفند را از  مناطق مختلف شهرستان ملکشاهی  با خودروی خود سرقت کرده است.

سرهنگ "شهبازی " بیان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های اولیه به چند فقره سرقت دیگر احشام طی یک ماه گذشته در شهرستان های "ملکشاهی  اقرارنموده  که تحقیقات از آن جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

این مقام مسئول انتظامی در پایان به سارقان و کسانی که قصد برهم زدن نظم وامنیت مردم را دارند هشدار داد، چشمان تیز بین پلیس در کمین آنهاست و به زودی آنان را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز