رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دهلران ؛

۲۵۵ فقره پرونده تعزیری در این شهرستان مختومه شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۱:۵۲
کد خبر: ۳۴۰۰۳۸
۲۵۵ فقره پرونده تعزیری در این شهرستان مختومه شد
ولی زاده، این پرونده ها در حوزه کالا و خدمات توزیعی، خدماتی و تولیدی تشکیل و پس از بررسی مختومه شده است

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، حیدر ولی زاده در این نشست از مختومه شدن 255 فقره پرونده تعزیری در هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: این پرونده ها در حوزه کالا و خدمات توزیعی، خدماتی و تولیدی تشکیل و پس از بررسی مختومه شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت در حوزه قاچاق کالا 10 فقره و در حوزه بهداشت درمان نیز 28 فقره پرونده داشته ایم، اظهار کرد: عمده تخلفات در حوزه گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که همه پرونده ها منجر به صدور حکم شدند.

وی یادآور شد: در حوزه قاچاق کالا و ارز پرونده ها مربوط به قاچاق پوشاک، احشام و لوازم صوتی و تصویری بوده و در حوزه بهداشت و درمان نیز عمده تخلفات مربوط به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی است.

فرماندار دهلران نیز در این جلسه بر ضرورت اجرای گشت های مشترک و هدفمند تعزیرات با همکاری دیگر دستگاه های مرتبط تاکید کرد و افزود: همه دستگاه های عضو باید هماهنگی و همکاری لازم در خصوص برخورد قانونی با تخلفات را داشته باشند.

امید علی سبزی گفت: رسیدگی به پرونده های ورودی در تعزیرات شهرستان باید به جد و در اسرع وقت انجام و منجر به صدور حکم شود تا ضمن برخورد جدی با خاطیان، برای دیگران نیز عبرت باشد.

فرماندار دهلران در پایان  بر برنامه ریزی تعزیرات برای نظارت بر عرضه کالا و خدمات در ایام خاص مثل اعیاد و زمان برگزاری نمایشگاه های عرضه کالا و خدمات تاکید کرد و یادآور شد: برای ایام اربعین نیز با توجه به تردد زوار از این شهرستان باید نظارت جدی بر بازار صورت گیرد.

نظر شما