اعضای هیات های اجرایی در مرحله دوم انتخابات مجلس نیز بی طرف باشند

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۱:۲۸
کد خبر: ۳۹۴۴۵۶
اعضای هیات های اجرایی در مرحله دوم انتخابات مجلس نیز بی طرف باشند
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مهران گفت: هیات های اجرایی نسبت به نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات از حوزه انتخابیه اصلی ایلام همچون دور اول کاملا بی طرف بوده و فقط اجرای انتخابات سالم را مد نظر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-مجید زرگوشی روز سه شنبه در اولین جلسه هیات اجرایی مرحله دوم انتخابات این شهرستان اظهار کرد: با تلاش اعضای ستاد انتخابات و هیات های اجرای و نظارت مقدمات لازم برای برگزاری این مرحله از انتخابات در خور شأن و جایگاه نظام جمهوری اسلامی فراهم است.
وی افزود: همه افرادی که در امر برگزاری انتخابات با فرمانداری همکاری دارند به ویژه اعضای هیات اجرایی باید در زمان برگزاری انتخابات تنها به وظایف و امور محوله خود براساس قانون پرداخته و از هرگونه جانبداری از شخص و گروه خاصی پرهیز کنند.
زرگوشی تاکید کرد: قانون مداری سرلوحه همه فعالیت های انتخابات در این شهرستان است و خوشبختانه تاکنون همه مراحل برگزاری نیز بر همین اساس بوده است.
معاون سیاسی فرماندار مهران با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم به عنوان یکی از اهداف حاکمیت بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، گفت: ضروری است دست اندرکاران امر انتخابات ساز و کارهای لازم را به نحوی در نظر بگیرند تا مردم کمال رضایت را داشته باشند.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام حدود 30 هزار نفر جمعیت دارد و همراه با شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان و ملکشاهی در قالب حوزه انتخابیه اصلی ایلام دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.
در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار نفر از نامزدهای حوزه انتخابیه ایلام با یکدیگر به رقابت می پردازند و در نهایت دو نفر از این افراد با رای مردم به بهارستان راه پیدا خواهند کرد.
مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 10 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز