بوق زدن غیر ضروری خودروها در معابر شهری ۴۰۰ هزار ریال آب می خورد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۶:۵۲
کد خبر: ۳۹۷۰۲۹
بوق زدن غیر ضروری خودروها در معابر شهری ۴۰۰ هزار ریال آب می خورد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) استان ایلام گفت: ماموران پلیس با خودروهایی که در سطح معابر شهری با بوق زدن غیر ضروری، آلودگی صوتی تولید می کنند، برخورد قانونی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- سرهنگ نوراله خادم اظهار کرد: پلیس با خودروهایی که در سطح معابر شهری با اخلال در نظم عمومی و آلودگی صوتی باعث سلب آسایش مردم می شوند به طور جدی برخورد و از تردد آنها جلوگیری خواهد کرد.
وی با اشاره به ماده 21 آیین نامه دادرسی کیفری (جرائم مشهود) و همچنین به مستند ماده 618 قانون مجازات اسلامی افزود: پلیس با مظاهر علنی فساد و رانندگان سرمست غرور که باعث بی نظمی و ایجاد مزاحمت و سلب آسایش مردم هستند، برخورد و خودروی آنها را توقیف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می کند.
رئیس پلیس راهور استان ایلام یادآور شد: بر اساس بند 2125 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه و امثالهم، در قانون 400 هزار ریال جریمه برای آن پیش بینی شده است.
سرهنگ خادم اظهار امیدواری کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شاهد کاهش حوادث و سوانح ترافیکی در سطح معابر درون شهری باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز