روشنگری اصلاح‌طلبان ایلام درباره‌ی یک کانال تلگرامی

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۲۱:۴۱
کد خبر: ۳۹۷۶۱۲
روشنگری اصلاح‌طلبان ایلام درباره‌ی یک کانال تلگرامی
رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان ایلام گفت: این روزها شاهد فعالیت یک کانال با نام اصلاح‌طلبان هستیم که ربطی به جریان اصلاح‌طلبی ندارد و مواضع جریان اصلاحات کاملاً مشخص است که در رسانه‌ها به اطلاع مردم رسیده می‌شود

برنا -ایلام-دکتر «محمدتقی ساغری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: این روزها کانالی در تلگرام با عنوان اصلاح‌طلبان با نشر اخبار کذب باعث می‌شود کاندیداهای اصلاح‌طلب و حامیان دولت تخریب شوند و این در ذهن مخاطب القا می‌کند که اصلاح‌طلبان کاندیداهای خود را قبول ندارند که این اخبار کذب هستند و این کانال ربطی به جریان اصلاح‌طلبی ندارد.

وی افزود: متأسفانه نظارت خاصی بر فعالیت در فضای وجود ندارد و هرکسی می‌تواند به راحتی با فشار دادن صفحه‌کلید تلفن همراهش اقدام به ساخت یک کانال تلگرامی یا واتساپ کند و به اهداف خود در شایعه‌پراکنی دست یابد.

رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ایلام گفت: دکتر جلال میرزایی کاندیدای مورد تایید و حمایت اصلاح‌طلبان و حامیان دولت است و هیچ شائبه و شبهه‌ای نمی‌تواند در تصمیم شورای سیاست‌گذاری خلل ایجاد کند.

وی با دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات افراد را به احترام به قانون و رعایت اخلاق انتخاباتی، گفت: مردم استان ایلام در دهم اردیبهشت کار نیمه‌تمام خود را تمام خواهند کرد.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز