احداث مسکن برای محرومان از رویکرد‌های ضروری ایلام محسوب می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۵:۲۴
کد خبر: ۳۹۸۰۸۰
احداث مسکن برای محرومان از رویکرد‌های ضروری ایلام محسوب می شود
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: احداث مسکن برای محرومان و تحقق اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رویکرد‌های ضروری و اولویت های اجرایی این استان در سال جاری محسوب می شود.

 خبرگزاری برنا-ایلام-سردار سید صادق حسینی ظهر روز چهارشنبه در نشست ستاد پشتیبانی اقتصاد مقاومتی و طرح های محرومیت زدایی و تأمین مسکن نیازمندان در مناطق روستایی استان اظهار داشت: سپاه نیز با استفاده از ظرفیت برجسته و فراگیر بسیج وارد عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی شده است. 
وی گفت: ساخت 550 واحد مسکن برای محرومان در استان ایلام با تلاش کمیته امداد امری پسندیده و قابل تحسین است و امیدواریم این روند با همکاری فتاح مدیرعامل کمیته امداد در استان ایلام استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به زیرساخت های مورد نیاز برای احداث خانه‌های محرومان مانند آب و برق و گاز ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های متولی در این راستا تقبل زحمت کرده و تلاش کنند که این زیرساخت‌ها اجرایی و محقق شود.
وی پیشنهاد کرد: ستاد پشتیبانی شهرستان‌های ستان ایلام تشکیل شود تا مشکلات شهرستان‌ها به استان ارجاع نشود و در خود شهرستان‌ها مشکلات و محدودیت‌ها رفع شود.
سردار حسینی با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در استان ایلام تصریح کرد: قرارگاه مرکزی تحقق این مهم به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری تشکیل شده و در استان‌ها این مهم بر عهده استانداران و در استاندار ایلام بر عهده استاندار ایلام است.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: سپاه در کنار استانداری و سایر دستگاه‌های متولی در امر تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش خواهد کرد تا این فرمان رهبری محقق اجرایی شود.
وی ادامه داد: سپاه امیر المومنین (ع) ایلام با استفاده از ظرفیت فراگیر بسیج وارد عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی شده و می‌تواند با هزینه‌های کم فعالیت‌های مثمرثمری انجام دهد.
این فرمانده ارشد نظامی در استان ایلام با ذکر اینکه سپاه هرساله اعتباری را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در نظر می‌گیرد تاکید کرد: باید با همکاری بانک‌های عامل کار اختصاص و پرداخت این اعتبار در استان ایلام شتاب گیرد.

نظر شما