جابجایی قسمتی از خط انتقال آب مهران به طول ۸۴ متر

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۶:۱۹
کد خبر: ۳۹۸۹۵۰
جابجایی قسمتی از خط انتقال آب مهران به طول ۸۴ متر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در پی بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در رودخانه گاوی، خساراتی به قسمتی از خط انتقال آب مهران به طول 84 متر وارد گردید

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در پی بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در رودخانه گاوی، خساراتی به قسمتی از خط انتقال آب مهران به طول 84 متر وارد گردید .

 مهندس بیرنوندی اظهار داشت : در همین راستا و با تلاش پرسنل و معاونت  بهره برداری شرکت، عملیات جابجایی این قسمت از خط در عمق 2.5 متر صورت پذیرفت .

وی با بیان اینکه جابجایی خط انتقال بدون قطعی آب صورت گرفت ادامه داد : در این عملیات جابجایی ، لوله های پلی اتیلن 300 جایگرین خطوط قبلی گردید .

وی تصریح کرد: به محض اطلاع از خسارات وارده به این خط انتقال، نیروهای امداد این اداره در محل حاضر شده و با تلاش بی وقفه نسبت به جابجایی آن اقدام نمودند و با تعویض لوله، عملیات ترمیم با موفقیت انجام و جریان انتقال آب به وضعیت عادی بازگشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان  با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما از مردم خواست صرفه‌جویی را در دستور کار قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز