پیام استاندار به آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرامرزی ایران و عراق

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۰:۲۲
کد خبر: ۴۰۶۶۵۱
پیام استاندار به آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرامرزی ایران و عراق
پیام استاندار ایلام به نخستین جشنواره فرهنگی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اینترنتی جدار مرزی ایران وعراق در دانشگاه ایلام در آیین اختتامیه این جشنواره قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-

در متن پیام محمدرضا مروارید آمده است:

بسم الله الرحمان الرحیم

اینک که به حول و قوه الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) شاهد برگزاری اولین جشنواره فرامرزی مطبوعات و رسانه های الکترونیکی در استان مقاوم و سرافراز ایلام بودیم و جلوه های بی بدیلی از همدلی، همزبانی، هم صدایی و هم افزایی اصحاب فضل، خرد، دانایی و نخبگان استان های همجوار مرز دو کشور دوست و برادر ایران و عراق را به نظاره نشستیم که قلم و رخسار یارای سرودن و بیان آن را ندارد.
به برکت برگزاری این جشنواره پیوندی عمیق و معنا دار بین اهالی رسانه ، دانشگاه و مسئولان اجرایی شکل گرفت که در قالب سخنرانی ها، طرح دیدگاه ها و ایده های خلاقانه به بهترین شکل ممکن تجلی یافت.
اکنون بر خود فرض می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از مقامات ملی و محلی هر دو کشور، نخبگان، اساتید، صاحب نظران دانشگاهی، مهمانان، مدعوین، اصحاب جراید، مطبوعات، سایت ها، خبرگزاری ها، صاحبان فکر، اندیشه، قلم، خاصه اعضا و ارکان مختلف جشنواره از شورای سیاست گذاری تا کمیته های مختلف آن خانه مطبوعات، ادارات دولتی و سازمان های مردم نهاد خاصه دانشگاه ایلام که نقش میزبانی خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشت ابراز دارم و تلاش و خدمات شبانه روزی آنها را ارج نهم.
برگزاری این جشنواره فصلی نو را پیش روی دو دولت و ملت عزیز ایران و عراق برای شناسایی ظرفیت ها، مزیت ها و قابلیت ها و رفع موانع و چالش ها می گشاید که امیدواریم با استمرار چنین اقداماتی شاهد رونق عمران و آبادانی فزون تر از پیش در گستره جغرافیایی مناطق مرزی دو کشور باشیم.
برگزاری این جشنواره در استان ایلام که به میزبانی زائران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت می باشد فرصت مغتنمی است برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی ها و مزیت های استان ایلام نیز است که ان شاءالله مردم عزیز و مسئولان گرانقدر و دلسوز آنرا بهترین شکل ممکن قدردان خواهند بود.

 

نظر شما