جشن گلریزان آزادی زندانیان مالی در استان ایلام برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۰۷۵۳۶
جشن گلریزان آزادی زندانیان مالی در استان ایلام برگزار می شود
مدیرکل زندان های ایلام از برگزاری جشن های گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم مالی در همه شهرستان های این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-اکبر محبی اعلام کرد: جشن های گلریزان حمایت از زندانیان نیازمند تا پایان سال 93 تنها به صورت مجتمع در مرکز استان برگزار می شد که تاثیرگزاری چندانی نداشت.

وی افزود: از ابتدای سال 94 برنامه ریزی مدونی برای اجرای این طرح در استان آغاز شد و سال گذشته توانستیم این جشن ها را در هشت شهرستان برگزار کنیم که در مجموع چهار میلیارد ریال جمع آوری و 92 زندانی نیز آزاد شدند. 
مدیرکل زندان های ایلام یادآور شد: امسال جشن های گلریزان در همه 10 شهرستان این استان برگزار خواهد شد و کمک های جمع آوری شده نیز صرف آزادی زندانیان همان شهر می شود.
محبی ادامه داد: پنجم خرداد در تقویم سراسری به عنوان روز نسیم مهر (روز حمایت از خانواده های زندانیان) تعیین شده و به همین مناسبت جشنی با حضور خیرین سراسر کشور و استان و عموم مردم نوعدوست ایلام برگزار خواهد شد تا با جمع آوری کمک های مردمی زمینه آزادی تعدادی از زندانیان در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر فراهم شود.
وی از خیرین ایلامی ساکن در تهران و استان های بزرگ کشور خواست با توجه به بنیه ضعیف مالی خانواده زندانیان در این استان مشارکت بیشتری در این طرح معنوی داشته و با فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان، شادی و نشاط را برای خانواده های آنان به ارمغان بیاورند.
بر اساس آمارهای غیر رسمی بیش از یک هزار نفر در زندان های ایلام بسر می برند که جرم حدود 70 درصد زندانیان مرتبط با توزیع و مصرف مواد مخدر است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز