مدیر عامل شرکت غله استان ایلام:

۴۹ میلیارد ریال بابت مطالبه کلزا کاران ایلام پرداخت شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۲۰:۵۸
کد خبر: ۴۱۱۳۹۱
۴۹ میلیارد ریال بابت مطالبه کلزا کاران ایلام پرداخت شد
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: ۴۹ میلیارد ریال بابت مطالبه کلزا کاران ایلام پرداخت شده و هم اکنون کشاورزان هیچ طلبی از فروش تضمینی محصول خود ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-کامران سلیمان پوراعلام کرد: پنج هزار و ۱۲۶ هکتار از اراضی کشاروزی استان ایلام شامل دو هزار و ۱۶۶ هکتار اراضی آبی و دو هزار و ۹۶۰ هکتار نیز اراضی دیم در سال زراعی جاری به کشت کلزا اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: از ابتدای فصل برداشت دانه روغنی کلزا تاکنون یک هزار و ۹۵۶ تن کلزا از کشاورزان استان ایلام خریداری شده است.

سلیمان پور گفت: تاکنون ۴۹ میلیارد ریال بابت مطالبه کلزا کاران این استان پرداخت شده و این کشاورزان هیچ طلبی از فروش تضمینی محصول خود ندارند.

مدیر عامل شرکت غله استان ایلام افزود: هر چند بارش خسارت زای تگرگ در هفته های پایانی فروردین سال جاری میزان پیش بینی های برداشت دانه روغنی کلزا را از شش هزار تن اولیه به سه هزار تن کاهش داد اما با توجه به اینکه عمده این محصول خریداری شده میزان پیش بینی برداشت و خرید آن تا دو هزار تن منطقی به نظر می رسد.

سلیمان پور یادآور شد: خرید و برداشت دانه روغنی کلزا از مزارع شهرستان های مهران، دهلران و آبدانان به پایان رسیده و اکنون فقط خرید این محصول در شهرستان دره شهر ادامه دارد ولی تا پایان خرداد پرونده برداشت و خرید کلزای امسال نیز بسته می شود.

وی افزود: چهار مرکز خرید در شهرستان های مهران، دهلران، دره شهر و آبدانان امر خرید تضمینی دانه روغنی کلزای استان را بر عهده داشته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز