رئیس شورای شهر مهران:

شهردار جدید مهران تا هفته آینده تعیین می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۵ - ۲۱:۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۱۳۰۸۳
شهردار جدید مهران تا هفته آینده تعیین می‌شود
رئیس شورای شهر مهران گفت: شورا قانونا سه ماه وقت دارد تا نسبت به تعیین شهردار جدید اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-کریم دوستمحمدی، رییس شورای اسلامی شهر مهران اظهار کرد: اعضای شورا برای تعیین شهردار جدید به جمع بندی های لازم رسیده اند و تا هفته آینده شهردار مهران تعیین می شود.

وی افزود: مطابق ماده 73 قوانین و آیین نامه های شوراها در فاصله بین صدور رای عدم اعتماد و بر کناری شهردار و یا خاتمه خدمت شهردار سه ماه فرصت است تا فرد جدید انتخاب شود.

رییس شورای اسلامی شهر مهران تاکید کرد:بر اساس این قانون شورای اسلامی مهران بلافاصله پس از استعفای آقای طاهری شهردارقبلی آقای ستار عارفی یکی از کارکنان شهرداری را به عنوان سرپرست انتخاب و عهده دار و مسئول اداره امور شهرداری تا تعیین شهردار جدید شده است.

دوستمحمدی در ادامه خاطرنشان می‌کند: بعد از استعفای شهردار و با توجه به فرصت قانونی سه ماهه تعیین شهردار، شورای اسلامی مهران توانسته در کمتر از 40 روز جهت تعیین یک شهردار قوی رایزنی های لازم را انجام دادهو ظرف هفته آینده معرفی خواهد شد.

وی تصزیح کرد: شهر مهران پیشانی نظام جمهوری اسلامی به خاطر تردد میلیون ها زائر از تمام نقاط کشور وجهان است لذا برای انتخاب شهردار رباید لیاقت و شایستگی و توانمندی و کاردانی وتخصص نامزد مورد نظر در نظر گرفته شود وبرنامه های تمام داوطلبان بصورت دقیق بررسی شود.

رییس شورای اسلامی شهر مهران تأکید می‌کند: شورا وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و ضمن اینکه امورات شهر مهران با سمت سرپرستی طبق روال قانون اداره می‌شود به زودی شهردار نیز معرفی می شود.

نظر شما