زمین های دولتی با کاربری آموزشی به نوسازی مدارس ایلام واگذار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۱:۰۷
کد خبر: ۴۱۴۸۳۱
زمین های دولتی با کاربری آموزشی به نوسازی مدارس ایلام واگذار می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بر ضرورت واگذاری زمین های دولتی با کاربری آموزشی به اداره کل نوسازی مدارس این استان برای ساخت مدارس جدید تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- شاپور پولادی عصر سه شنبه در نشست تعیین تکلیف زمین های آموزشی شهر ایلام اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام گرفته اکنون 9 قطعه زمین با کاربری آموزشی در شهر ایلام در اختیار راه و شهرسازی قرار دارد که پس از معرفی به نوسازی مدارس باید بر اساس نیاز منطقه، مدارس جدید در آنها ساخته شود. 
وی افزود: در این زمینه آموزش و پرورش نیز باید نقاط شهر ایلام را که نیاز به ساخت مدرسه دارند شناسایی و معرفی کند تا عملیات ساخت و ساز مدارس در مناطقی که نیاز است، انجام شود. 
پولادی از آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، دفتر فنی استانداری، شهرداری و فرمانداری ایلام و اداره کل راه و شهرسازی خواست تا کمیته ای به منظور شناسایی نیازمندی های فضاهای آموزشی شهر ایلام تشکیل داده و نتیجه را به این معاونت اطلاع دهند. 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام نیز در این نشست گفت: اکنون حاشیه غرب و جنوب غربی شهر ایلام با کمبود شدید فضاهای آموزشی برای تحصیل دانش آموزان مواجه است. 
سعید هزبری تاکید کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی در صورتی که زمین های دولتی با کاربری آموزشی در تملک این اداره قرار گیرند کار ساخت مدارس در این مناطق انجام خواهد شد. 
وی یادآور شد: در صورت اجرایی شدن این مصوبه بخش مهمی از نیازهای فضاهای آموزشی شهر ایلام به ویژه در جوار مسکن های مهر رفع می شود. 
در این نشست مصوب شد نقاط و تعداد مدارس مورد نیاز شهر ایلام مشخص و در نشست هفته آینده این کمیته برای تعیین تکلیف اراضی با کرابری آموزشی ارائه شود. 
بیش از 100 هزار دانش آموز استان ایلام در سال تحصیلی جاری در مقاطع مختلف تحصیلی و در بیش از یک هزار و 300 واحد آموزشی به تحصیل اشتغال دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز