۶۵درصد از مردم شهر دهلران از شبکه فاضلاب شهری بهره مند هستند.

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۴:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۶۲۱
۶۵درصد از مردم شهر دهلران از شبکه فاضلاب شهری بهره مند هستند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام در دیدار با فرماندار دهلران با تشریح فعالیت های صورت گرفته بیان داشتند: شرکت آب و فاضلاب سال گذشته، فعالیت ها و اقدامات بسیار خوبی در شهر دهلران از جمله؛ توسعه شبکه فاضلاب، بازسازی و احداث شبکه توزیع آب و بازسازی مخزن 10000 متر مکعبی انجام داده است

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-مهندس بیرنوندی گفت: مخزن 10هزار متر مکعبی به دلیل زلزله های سال گذشته بشدت تخریب شده که کار تعمیر آن در دست اجراست.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام با اشاره به اعتبارات 14 میلیارد ریالی آب شرب شهری سال گذشته دهلران افزود: از این میزان فقط 10 درصد اختصاص یافت.

مهندس بیرنوندی با اشاره به برخورداری 65 درصدی شهر دهلران از شبکه فاضلاب شهری گفت: با توجه به توسعه شهر دهلران 35 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در دهلران باید اجرا شود که اعتباری بالغ بر 120میلیارد ریال نیاز دارد.

وی با اشاره به تامین 60 درصد آب شرب دهلران از چاه های دشت اکبر و 40 درصد دیگر از چاه های« بره بیجه» گفت:کیفیت آب شرب چاه های «بره بیجه» در استان نمونه و در حد آب معدنی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام متوسط ورودی «E C آب» شهر دهلران را 1000 اعلام کرد و افزود: این مقدا« E C» در حد آب های قابل شرب استاندارد کشور است و مشکلی به لحاظ شرب وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام با اشاره به ورود 120 لیتر آب در ثانیه به شبکه آب شرب دهلران افزود: فرسودگی مهم ترین مشکل شبکه های آب شرب این شهر است که موجب پرت آب می شود.

مهندس بیرنوندی در خصوص توسعه تصفیه خانه آب دهلران نیز گفت: درافق 1420 مطالعاتی داریم که هم از طریق سد دویرج با آب شیرین کن و هم تخصیص طرح گرمسیری این مهم را دنبال و از طرفی با همکاری آب منطقه ای نظارت منظمی روی چاه ها انجام می شود.

وی گفت: در نشست با فرماندار دهلران نیز موضوع آب شرب شهرستان و برخی مشکلات شبکه ها و مخزن ها مطرح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خواستار همکاری فرمانداری در راستای تامین نیازهای مالی پروژه های در دست اقدام شد.

در این دیدار فرماندار دهلران با تشکر از مدیرعامل آبفای استان برای حضور در این شهرستان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خدمات ارزشمندی به مردم ارایه می کند و این خدمات بی نظیر و بسیار خدا پسندانه است

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز