۳۷۵ واحد صنعتی ایلام نیازمند تزریق نقدینگی هستند

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۱۶۷۴۱
۳۷۵ واحد صنعتی ایلام نیازمند تزریق نقدینگی هستند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از تلاش این سازمان برای راه اندازی واحدهای راکد و نیمه راکد در سطح استان خبر داد و گفت: 375 واحد صنعتی استان نیازمند تزریق نقدینگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-یارالله نصیری روز اعلام  کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اقدام های خوبی را برای راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی نیمه تعطیل و تعطیل به انجام رسانده و برنامه‌های عملیاتی دیگری را نیز در سال جدید در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده در استان از احیا 116 واحد صنعتی نیمه فعال و راکد در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به بخش تولید و صنعت خبر داد و گفت: یکی از اولویت‌های این سازمان در سال جاری، تلاش برای فعال سازی این تعداد واحد صنعتی است که قابلیت احیا شدن به چرخه تولید را دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام یادآور شد: در صورت فعالیت مجدد واحدهای صنعتی راکد و در صورت افزایش ظرفیت‌های خالی تولید در استان اعم از واحدهای راکد یا نیمه فعال از طریق افزایش میزان تولید در آنها، فرصت های شغلی جدیدی در بخش صنعت استان ایجاد می‌شود.
نصیری از بهره برداری هفت طرح بزرگ صنعتی در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این طرح ها با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند که به طور قطع، بهره برداری از آنها موجب ارتقای خط تولید و شکوفایی صنعت استان می شود.
وی با اشاره به برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اضافه کرد: پارسال 167 درخواست در این کارگروه مطرح شد که 197مصوبه داشت که از این تعداد 122 مصوبه (62درصد) اجرایی و 38 درصد از آنها نیز در دست اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز