۴۵میلیارد ریال صرف اجرای طرح های آب و فاضلاب روستایی دهلران می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۸:۳۸
کد خبر: ۴۱۷۸۸۳
۴۵میلیارد ریال صرف اجرای طرح های آب و فاضلاب روستایی دهلران می شود
مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ایلام از اختصاص بیش از 45 میلیارد ریال برای اجرای طرح های آب و فاضلاب روستایی شهرستان مرزی و گرمسیری دهلران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-نورالله تیموری روز سه شنبه به دنبال بازدید از پروژه ها ،مخازن وشبکه های آب شرب روستایی دهلران و دیدار با فرماندار این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: این اعتبار از محل منابع ملی برای رفع مشکلات آب و فاضلاب روستایی دهلران در بخش های مرکزی،موسیان وزرین آباد هزینه می شود.
وی با اشاره به مشکلات آب شرب روستایی دهلران افزود: با تزریق این اعتبار شاهد تحول خوبی در رفع مشکلات آب شرب روستایی شهرستان دهلران خواهیم بود و قسمت عمده این مشکلات در سال جاری مرتفع می شود.
وی احداث چهار مخزن آب شرب روستایی با یک هزار و 400 متر مکعب،18 کیلومتر خط انتقال،14 کیلومتر اجرای شبکه، آبرسانی به روستاهای فاقد آب لوله کشی و تکمیل ایستگاه های پمپاژ از جمله اهداف این بودجه دانست.
تیموری از حفر سه حلقه چاه در بخش موسیان خبرداد و گفت: کار مطالعاتی حفر این سه حلقه چاه برای رفع مشکلات افت فشار آب در روستاهای این بخش تکمیل شده و و بزودی کار نهایی اجرایی می شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گفت: آبرسانی به روستاهای سادات دانشگر، عین صوله، ثارالله ، برم وذالفقار و همچنین مخزن گلوزه و تکمیل ایستگاه پمپاژ گوراب بالا نیز در این اعتبار پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب شرب وهزینه تمام شده هر متر مکعب آب شرب را بیش از 10هزار ریال عنوان کرد.
فرماندار دهلران نیز بر ضرورت توجه به مشکلات آب شرب روستاهای دهلران و بویژه در بخش موسیان تاکید کرد و امیدواریم با اعتبارات لازم مشکلات آب شرب در شهرستان مرتفع شود.
امید علی سبزی فرسودگی مخازن،شبکه ها و خطوط انتقال از جمله مهم ترین مشکلات آب شرب روستایی دهلران دانست وافزود: بهسازی خطوط انتقال و شبکه های داخلی روستاها و تامین آب شرب روستاهای فاقد آب لوله کشی از مهترین موضوعاتی است که امیدواریم در سال جاری رفع شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز