اطعام و اکرام سه هزار نفر از مدجویان تحت حمایت بهزیستی در استان ایلام

۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۷:۵۶
کد خبر: ۴۱۸۶۴۴
اطعام و اکرام سه هزار نفر از مدجویان تحت حمایت بهزیستی در استان ایلام
مدیرکل بهزیستی استان ایلام از برپایی مراسم ضیافت الهی در قالب سفره های افطاری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با کمک خیران و مشارکت مردم در تمام شهرستان های این استان در طول ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش برنا -ایلام-فرهاد قیصربیگی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین افطاری اطعام و اکرام مددجویان زیر پوشش بهزیستی در شهر سرابله اعلام کرد : برای انجام کارهای خیر و نیکو و اکرام مددجویان با مشارکت خیران این طرح با یک میلیارد و 500 میلیون ریال و اطعام و اکرام سه هزار مددجو برگزار می شود.
وی افزود: سرکشی از خانواده های مددجویان زیر پوشش، ضیافت افطاری و توزیع سبد غذایی میان مددجویان از برنامه های شاخص بهزیستی استان ایلام در ماه مبارک رمضان است.
قیصربیگی جذب مشارکت های مردمی و خیران را از برنامه های سازمان بهزیستی دانست و یادآور شد: رفاه و آسایش جامعه هدف خود را با مشارکت خییران با تمام توان انجام می دهیم ولی به کمک و یاری افراد نیکوکار و سخاوتمند نیاز داریم.
مدیرکل بهزیستی استان ایلام در ادامه از افتتاح شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) در ایلام خبر داد و اظهار کرد: این شیرخوارگاه توسط یک خیر در زمینی با زیربنای بیش از یک هزار متر و ساختمانی سه طبقه ساخته و تجهیز شده است.
وی گت: زمین، ساختمان و تمام تجهیزات این شیرخوارگاه با هزینه خیر نیکوکار ایجاد شده که بیش از 10 میلیارد ریال برای این منظور هزینه کرده است.
قیصربیگی اشتغالزایی مددجویان را یکی دیگر از برنامه های سازمان بهزیستی برشمرد و افزود: سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شد و زمینه اشتغال بیش از 400 نفر فراهم گردید امسال نیز تسهیلات اشتغالزایی به کسانی که در نوبت دریافت بهستند و تشکیل پرونده داده اند، پرداخت می شود.
وی به سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و مدیر عامل بنیاد برکت به استان ایلام هم در 2 هفته پیش اشاره کرد و گفت: در این سفر پرخیر و برکت ساخت 461 مسکن برای خانواده های دارای چند معلول و زنان سرپرست خانوار با اعتبار 116 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت تعهد شد.
بیش از 25 هزار نفر از مردم ایلام تحت حمایت بهزیستی قرار دارند، 600 مرکز و موسسه غیر دولتی در حوزه بهزیستی استان ایلام فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز