گرامیداشت روز اصناف و بازاریان با حضور صندوق کارآفرینی امید استان ایلام

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۴:۳۳
کد خبر: ۴۲۲۶۴۷
گرامیداشت روز اصناف و بازاریان با حضور صندوق کارآفرینی امید استان ایلام
آقای جعفر شرف خانی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در مراسم گرامیداشت روز اصناف و بازاریان با حضور مهندس مروارید استاندارایلام ،معاونین استاندار ،مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و جمعی از بازاریان و اصناف استان برگزار شده بود حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-در این مراسم استاندار ایلام گفت: پیش زمینه ورود به بازار های بین المللی خلاقیت و نوآوری در کار است، لذا ضروری است تا اصناف و بازاریان متناسب با پیشرفت های جدید در حوزه اقتصاد و فناروی حرفه و شغل خود را به روز کرده و همگام با پیشتازی این عرصه باشند.

مروارید اضافه کرد: سالانه 30 هزار میلیارد ریال پول وارد استان ایلام می شود که اگر در استان رسوب شود می توانیم 100 هزار میلیارد ریال ظرفیبت جدید ایجاد کنیم.

وی گفت: در حوزه صنایع کوچک و متوسط ظرفیت برای کار و فعالیت در استان بیشتر از دیگر بخش ها است و به جای اینکه سه هزار میلیارد ریال برای ساخت پتروشیمی هزینه شود که 200 فرصت شغلی ایجاد می کند با ده ها برابر کمتر از این عدد می توان صنایع کوچک و متوسط ایجاد کرد که چندین برابر این رقم اشتغال ایجاد می کند.

استاندار در ادامه به مجموعه صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و گفت خوشبختانه نهادی در این دولت وجود دارد که بصورت تخصصی از صنایع خرد وکوچک و حتی کارگاههای بزرگ حمایت مالی و با کارمزد 4 % انجام میدهد. وی افزود در سال گذشته چند تا از طرح های مود حمایت صندوق کارآفرینی امید استان را مورد بازدید قرار داده است که با اعتباری کمتر از 500 میلیون ریال  ایجاد شده اند اما در نوع خود بسیار جالب و همراه با اشتغالزایی بالا بوده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز