دیدار

مدیرعامل شرکت با فرمانده نیروی انتظامی استان

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۲۳۰۲۸
مدیرعامل شرکت با فرمانده نیروی انتظامی استان
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق ایلام، مدیرعامل شرکت در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: آمار بالای برق غیر مجاز و سرقت انرژی در ایلام تصویر بدی از استان مان را در ذهن مقامات وزارت نیرو و شرکت توانیر ترسیم نموده است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-مهندس هادی شیرخانی در ادامه افزود: متاسفانه در حال حاضر در مقوله تلفات انرژی الکتریکی که قسمت عمده ای از آن در اثر سرقت انرژی و برق دزدی است در جایگاه بسیار بدی در بین شرکت های توزیع قرار داریم و این امر نیازمند نگاه ویژه پلیس است .

وی اضافه کرد: سالانه ضرر های جبران ناپذیری از پدیده شوم و ناپسند سرقت انرژی متوجه صنعت برق در استان می شود و این امری طبیعی است که به خاطر همین مسئله، شاخص های ارائه خدمات با کیفیت نزول پیدا کند ولی با تمام این وجود کوشیده ایم تا با تلاشی مضاعف نه تنها مشترکین افت کیفیت در خدمت رسانی را حس نکنند بلکه شاهد کلید خوردن خدمات غیر حضوری و نوین در این شرکت باشند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق ایلام با اشاره به اینکه سرقت تاسیسات توزیع  و اموال بیت المال نیز از دیگر پدیده های بد شگونی اسست که دامن گیر این شرکت شده است،  تصریح کرد:برخورد قاطعانه پلیس با این موارد نه تنها موجب دلگرمی همکاران بنده خواهد شد بلکه موجبات ارتقا جایگاه این شرکت در بین سایر شرکت های توزیع را فراهم خواهد آورد.

فرمانده نیروی انتظامی استان نیز با تقدیر از تلاش های بی دریغ مجموعه شرکت توزیع برق ایلام در راستای خدمت رسانی به مردم بیان کرد: قانون گریزی در هر کیش و مسلکی یک ناهنجاری اجتماعی است و باید با آن برخورد شود.

سردار یاری در ادامه اظهار داشت: افراد قانون گریز باید بدانند که در نظام جمهوری اسلامی به فضل خدا در حال حاضر نیروی انتظامی در اوج قدرت خود قرار دارد و آماده مبارزه با هر نوع تخلف است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز